DUIDELIJK (113) . . .

• vrijdag 19 februari 2021
  • Categorie:
  • De motie- Krol/van Haga over de Kamer vooraf betrekken bij maatregelen die grondwettelijke vrijheden aantasten.

DUIDELIJK (113) . . .

Geplaatst door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)

Dekker zei

Het is opmerkelijk dat de meeste Kamerleden en regeringsleden bij een vraag over een lopende rechtszaak zich steevast verschuilen achter het begrip "de zaak is onder de rechter dus ik kan er niets over zeggen". Nu is er precies hetzelfde aan de hand met dien verstande dat het hele Nederlandse volk er bij betrokken is en nu hebben diezelfde hypocriete 2e en waarschijnlijk ook 1e Kamerleden opeens de "moed" om met de regering mee te stemmen OVER EEN ZAAK DIE NOG ONDER DE RECHTER IS. Wat een ongelooflijk hypocriete anti democratische bende is de politiek tegenwoordig. En het ergste is nog dat die hypocriete dames en heren 1e en 2e Kamerleden er zich niet eens meer voor schamen. Wilders en zijn mede PVV'ers hebben meer beschaving in hun grote teen dan de rest van die puinzooi.