Viruswaarheid Live Q&A Zondag

• maandag 18 januari 2021
  • Over o.a. Demonstratie Museumplein, PCR-test, rechtzaken.....

17-1-2021

VIRUSWAARHEID

Vanmorgen de media over het aantal Corona doden in de Noordkop.
    Het totale aantal Corona doden is 54, gemeten over 12 maanden.
    Van de doden is niet bekend wat de leeftijd was, of er andere oorzaken waren, of ze onderliggende ziektes hadden en of ze overleden zijn AAN Corona of MET Corona, kortom als je als media de mensen op de hoogte wilt brengen doe dat dan op een eerlijke manier door alle relevante gegevens te verstrekken, dit is alleen maar paniek zaaien.
    Het inwoneraantal van de Noordkop is ongeveer 160.000. Het aantal doden die zijn overleden MET Corona is 54 dan komen we aan een percentage van ongeveer 0,03%.
    Er zijn in deze periode normaal gesproken ongeveer ruim 1400 mensen overleden waarvan volgens de media 54 mensen aan Corona
    Overdrijven we niet een beetje met al die wanstaltige maatregelen terwijl er een veelvoud van mensen aan hart en vaatziekte, kanker of met longproblemen zijn overleden?
    U mag het antwoord geven.