Studie: mensen moeten zich bewust zijn dat Covid-19 vaccins het risico op ernstigere ziekten verhogen

• zondag 17 januari 2021
  • Categorie: , , ,
  •  Waarschuwing: hoofd van de Duitse gezondheidsdienst geeft op voorhand toe: mensen zullen sterven aan de inenting

17-1-2021

De resultaten van een studie die in het International Journal of Clinical Practuce is gepubliceerd, tonen aan dat er voldoende literatuur beschikbaar is om vast te stellen dat Covid-19 vaccins het risico op ernstigere ziekten verhogen en dat de ontvangers voordat ze zich laten vaccineren van alle risico’s op de hoogte moeten worden gebracht. De wetenschappers concluderen dat vaccins de Covid-19 ziekte kunnen verergeren door een proces dat antilichaam-afhankelijke versterking (ADE) wordt genoemd en dat de risico’s geheim worden gehouden in klinische testprotocollen en toestemmingsformulieren.

Amerikaanse wetenschappers hebben een onderzoek uitgevoerd om te bepalen of er voldoende literatuur bestaat om van clinici te eisen dat ze het specifieke risico onthullen dat Covid-19 vaccins de ziekte kunnen verergeren bij blootstelling aan een problematisch  of circulerend virus.

De studie werd uitgevoerd door Timothy Cardozo van het Department Biochemie en Moleculaire Farmacologie, NYU Langone Health, New York en Ronald Veazey van de afdeling Vergelijkende Pathologie, afdeling Pathologie en Laboratoriumgeneeskunde, Tulane University School of Medicine, Tulane National Primate Research Center, Covington, LA.

De wetenschappers beoordeelden gepubliceerde literatuur om preklinisch en klinisch bewijs te identificeren. Klinische testprotocollen voor Covid-19 vaccins werden ook beoordeeld om te bepalen of de risico’s op de juiste manier werden onthuld.

De resultaten van de studie werden gepubliceerd in het International Journal of Clinical Practuce.

“Covid-19 vaccins die ontworpen zijn om neutraliserende antilichamen op te wekken, kunnen ontvangers van vaccins sensibiliseren voor ernstigere ziekten dan wanneer ze niet gevaccineerd zouden zijn.

Vaccins voor SARS, MERS en RSV zijn nooit goedgekeurd en de gegevens die bij de ontwikkeling en het testen van deze vaccins zijn gegenereerd, wijzen op een ernstig werktuiglijk probleem: dat vaccins die empirisch zijn ontworpen volgens de traditionele aanpak (bestaande uit de ongewijzigde of minimaal gewijzigde coronavirus viral spike om neutraliserende antilichamen op te wekken), of ze nu bestaan uit eiwitten, virale vectoren, DNA of RNA en ongeacht de afgiftemethode, de Covid-19 ziekte kunnen verergeren via een antilichaam-afhankelijke versterking (ADE).

Dit risico wordt afdoende verdoezeld in klinische onderzoeksprotocollen en toestemmingsformulieren voor lopende Covid-19 vaccinatiestudies, zodat het onwaarschijnlijk is dat de patiënt dit risico goed begrijpt, waardoor werkelijk geïnformeerde toestemming van de proefpersonen in deze studies niet nodig is”.

De wetenschappers bevelen aan deze risico’s van ADE bekend te maken aan degenen die worden gevaccineerd.

Dekker zei

Zowel de voorstanders als de tegenstanders van VERPLICHT vaccineren met het vaccin moeten zich eens afvragen of het wel of niet verstandig is. Wetenschappers hebben maanden geleden al gewaarschuwd voor het muteren van het virus zoals bij ieder virus het geval is. Ook is bekend dat de vaccins niet of nauwelijks zullen helpen tegen een gemuteerd virus. Waarom dan de dwang van de politiek om ons verplicht te vaccineren als bij een groot deel van de deskundigen bekend is dat het vaccin waarschijnlijk niet helpt tegen de Engelse en of de Zuid Afrikaanse variant van het Corona Virus of zelfs tegen de huidige variant?