Internet brengt ons terug naar de middeleeuwen | Pieter Stuurman met Frans van der Reep

• maandag 18 januari 2021
  • Onveiligheid tussen mensen is inmiddels terug....

18-1-2020

Internet is de motor van de nieuwe middeleeuwen. Het brengt kennis en inzicht over samenlevingsvormen dicht bij huis. Oude samenlevingsconcepten worden nieuw leven ingeblazen. De nieuwe maatschappelijke ‘defold’ heeft als uitgangspunt, ‘onveiligheid’ gekregen. Onveiligheid tussen mensen is inmiddels terug. Ook de goederenruil en de leenheren zijn inmiddels terug. Resorts en wijken met eigen stadsmuren en bewaking zijn rechtstreekse concepten vanuit de middeleeuwen. Ook die worden weer gebouwd. Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen. Waardeer je onze video's? Help ons een in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz. https://steun.cafeweltschmerz.nl/ Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox? https://cafeweltschmerz.nl/nieuwsbrief/ Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video's? Klik hierboven dan op Abonneren!

Cafe Weltschmerz