Petitie ‘Stop de Lockdown, Nederland weer vrij’ wordt massaal ondertekend

• woensdag 16 december 2020
  • Categorie: , ,
  •  Vandaag is een nieuwe dieptepunt bereikt. Hoeveel erger gaat dit nog worden?

Petitie ‘Stop de Lockdown, Nederland weer vrij’ wordt massaal ondertekend

—————————————————————————————————————————————–

FVD kamerlid Wybren van Haga dient motie van wantrouwen in omdat ‘dit kabinet Nederland moedwillig naar de Filistijnen helpt’

———————————————————————————

(04.10 u.) – De nieuwe petitie ‘Stop de Lockdown, Nederland weer vrij wordt sinds afgelopen maandag massaal ondertekend. Ieder uur komen er duizenden handtekeningen bij; de teller staat op dit moment op 91.053 (halverwege afgelopen avond nog op 60.000). FVD politicus Wybren van Haga brandde in de Tweede Kamer het economisch en maatschappelijk verwoestende corona beleid van de regering helemaal af, en diende een motie van wantrouwen in ‘omdat dit kabinet Nederland naar de Filistijnen helpt.’

‘De Lockdown gaat steeds verder,’ begint de tekst bij de petitie. ‘Nu willen Rutte en De Jonge bijna alles sluiten. Ze dreigden zelfs een avondklok in te voeren (wat zo mogelijk nog grotere nonsens is dan de 1,5 meter en de mondkapjes – X.). Al tien maanden houdt het kabinet dit land gegijzeld met incompetentie en gestuntel. Nederlanders betalen de prijs. Zij verliezen hun vrijheid, en vaak ook hun baan of onderneming.’

‘Vandaag is een nieuwe dieptepunt bereikt. Hoeveel erger gaat dit nog worden? Steeds meer Nederlanders vinden dit te ver gaan. Nu is het moment om dit beleid een halt toe te roepen. Want alleen samen krijgen we onze vrijheid terug. Teken en deel onze petitie! Samen komen we uit de lockdown.’

‘Door stuitend machtsmisbruik raken mensen nu alles kwijt’

FVD politicus Wybren van Haga brandde gisteren in de Tweede Kamer het regeringsbeleid helemaal af. ‘Voorzitter, gisteren is de vrijheid van de mensen in Nederland op ongekende wijze ingeperkt. Het machtsmisbruik is stuitend, en de rekening wordt niet betaald door politici, ministers of andere bestuurders, maar door mensen die hun hele leven keihard gewerkt hebben, en nu alles kwijtraken. Voor niets.’

‘De sociale, culturele, economische en medische crisis is verder verdiept door een kabinet dat weigert te kijken naar de feiten. En wat zijn de feiten? De IFR is 0,23% wereldwijd (0,05% voor mensen onder de 70 – X.) en 0,7% in Nederland (kunstmatig extreem opgevoerd omdat bijna alle sterfgevallen door wat voor oorzaak dan ook automatisch het label ‘corona krijgen – X.), vergelijkbaar met een stevige griep (0,05% is zelfs maar de helft van een gemiddelde seizoensgriep – X.).

‘De genormaliseerde oversterfte is niet hoger dan in voorgaande jaren, en er liggen 500 mensen met een positieve PCR-test op de IC. Er zijn in deze zogenaamde corona pandemie in totaal 9000 mensen in Nederland overleden MET corona, en daarvan waren er slechts 500 jonger dan 65 jaar (gemiddelde leeftijd slachtoffers: 81 jaar, precies de normale gemiddelde leeftijd in NL – X.).’

‘Alle cijfers corona dashboard discutabel’

‘Dit kabinet stuurt op positieve PCR-testen en doet geen aanvullend klinisch onderzoek. Alle parameters van het corona-dashboard zijn daarmee discutabel. Het aantal mensen met een positieve PCR-test, ten onrechte ‘besmettingen’ genoemd, correleert met het aantal afgenomen testen, en geeft geen enkele reden tot drastische maatregelen. Percentages en absolute getallen worden lukraak door elkaar gebruikt.’

‘Er sterven 130 mensen per dag aan kanker, en 100 per dag aan hart- en vaatziekten. De premier zei gisteren dat er 60 mensen per dag aan corona overlijden, maar dat is gewoon niet waar. Zelfs op het corona-dashboard wordt een getal van 35 genoemd,en zelfs dat getal is twijfelachtig.’

Op ieder terrein ‘aantoonbaar foute maatregelen’

‘Vervolgens neemt dit kabinet maatregelen die aantoonbaar fout zijn. Maatregelen die de samenleving kapot maken. Over ongezonde mondkapjes, asymptomatische PCR-testen, de anderhalve meter onzin en de nutteloze sluiting van de horeca en winkels hebben we het al gehad. Over het gebrek aan voorbereiding ook. De totale apathie bij het opschalen van het aantal IC-bedden is onverklaarbaar*, en in relatie tot de nevenschade inmiddels zeer verwijtbaar te noemen.’

(* Die is wèl verklaarbaar. De regering weet namelijk heel goed dat de corona-pandemie één grote hoax is, en dat duizenden extra IC-bedden niet direct nodig zijn – ook al is het aantal bedden per miljoen inwoners extreem laag vergeleken bij de rest van Europa. Dat komt omdat de kabinetten Rutte ongeveer de helft van het aantal IC-bedden hebben wegbezuinigd – X.).

‘En over de schoolsluiting is al genoeg gezegd: onbegrijpelijk en ontzettend slecht.’

‘Kabinet kijkt alleen naar vaccin’

‘Voorzitter, het meest stuitend is de onwil om te kijken naar oplossingen die de samenleving NIET kapot maken. De enige oplossing waar het kabinet in gelooft is een vaccin, terwijl er talloze oplossingen voorhanden zijn.’

‘Maar dit kabinet weigert te kijken naar gerichte bescherming van ouderen en kwetsbaren. Of naar goede ventilatie in gebouwen. Of naar potentiële geneesmiddelen zoals Ivermectine, die door de overheid worden geboycot. En misschien nog wel de meest realistische oplossing: accepteer dat de dood bij het leven hoort.’

‘Premier en kabinet merken zelf niets van hun maatregelen’

‘Voorzitter, de premier en zijn kabinet merken niets van de gevolgen van hun grensoverschrijdende maatregelen. Zij hebben geen bedrijf dat failliet gaat. Zij hebben geen medewerkers die ze moeten ontslaan. Zij hebben geen pensioen dat ze kwijtraken, geen huis dat geveild moet worden door de bank, of kinderen die naar een andere school moeten.’

‘Zij hebben gewoon van hun studententijd kunnen genieten met fysiek onderwijs en humaan contact met anderen. Zij hebben een enorm salaris en gloriëren in hun machtsmoment, waarbij zij bepalen dat 2 miljoen ondernemers alles verliezen. Waarbij zij bepalen dat Nederlanders hun vrijheid kwijtraken. Niet omdat het nodig is, maar omdat het kan.’

‘Voorzitter, ik ben zelf ook ondernemer, een van de weinigen in deze hele Kamer. En ik wil bij deze mijn schande uitspreken over het handelen van dit kabinet, (zoals) het sluiten van de horeca, terwijl daar nauwelijks besmettingen plaatsvinden. Het om zeep helpen van de kermissen, die nooit meer terug zullen komen. De entertainmentbranche wordt door dit kabinet opgeheven, terwijl er prima buiten een festival kan worden georganiseerd.’

‘Detailhandel en retail worden vermoord’

‘De detailhandel en de retail worden vermoord, en het kabinet pretendeert dat met wat steunkruimels de boel gered wordt. Voorzitter, veel winkels halen tijdens de kerstperiode de helft van hun omzet. Het tijdstip van deze lockdown is daarom ronduit weerzinwekkend. Seizoensbedrijven vallen nog steeds buiten de boot doordat de referentieperiodes nog steeds niet representatief zijn. En de vuurwerkbranche heeft legaal vuurwerk ingekocht, en blijft nu met een enorme strop zitten.’

‘Sportcentra en sociale ondernemingen met aanpalende horeca krijgen geen steun doordat het voor de Haagse bureaucraten te moeilijk is om een paar SBI-codes te koppelen. Kerstbomenverkopers gaven gisteren huilend gratis hun kerstbomen weg om er maar van af te komen. En waarom zou er in winkels ook geen bestel- en afhaalservice kunnen worden toegestaan, zoals in de horeca? En waarom kunnen kappers niet gereguleerd open?’

‘En waarom zijn de regels volstrekt onlogisch? Ik mag wèl mijn schoonmoeder thuis uitnodigen bij mijn gezin van 6 personen, maar ik mag niet met mijn gezin op bezoek bij mijn schoonmoeder. En waarom mag je wel in een hotel slapen, maar mag je geen roomservice leveren? Dat is volstrekt coronaproof te organiseren. En essentiële winkels mogen naar hartenlust niet essentiële artikelen verkopen. Is dit niet oneerlijk naar winkels die normaal gesproken dit soort artikelen verkopen?’

‘Euthanasie op MKB is een feit’

‘Voorzitter, de euthanasie op het MKB is een feit. Wat Forum voor Democratie betreft heeft het kabinet een kritische grens overschreden. Zonder goed naar de feiten en cijfers te kijken worden disproportionele maatregelen genomen die catastrofaal zijn voor grote groepen in de samenleving. Ondernemers, kinderen, jongeren, studenten, ze betalen allemaal een enorme prijs voor het falen van dit kabinet.’

‘Het contrast tussen de ernst van het coronavirus en de dystopische kabinetsmaatregelen is inmiddels zo groot, dat dit kabinet zijn geloofwaardigheid volledig heeft verloren. Tel daarbij op de angstzaaierij die uitmondt in de illusie van bescherming door de overheid. Bescherming waartegen? Tegen het coronavirus, of tegen de overheid?’

‘Nederland wordt moedwillig naar de Filistijnen geholpen’

‘Als we dat combineren met de leugens over groepsimmuniteit en het aantal coronadoden, dan kan er nog maar één conclusie zijn: Nederland wordt moedwillig naar de Filistijnen geholpen door een kabinet dat weigert een fatsoenlijke belangenafweging te maken. Een kabinet dat de economische en medische nevenschade van de maatregelen negeert.’

‘Dit kabinet moet zo snel mogelijk naar huis gestuurd worden. Daarom zal ik, namens Forum voor Democratie, in de tweede termijn een motie van wantrouwen indienen tegen dit kabinet. Nederland verdient beter, en ik ga er dan ook vanuit dat de Nederlanders op 17 maart in groten getale hun vrijheid weer terug zullen stemmen. Dank u wel, voorzitter.’

‘Hardste speech ooit’?

Onder de 6 minuten durende video staat ‘De hardste speech ooit’, maar dat lijkt mij wat overdreven. Daarvoor had Van Haga – of om het even welke volksvertegenwoordiger dan ook – de moed moeten hebben gehad om rechtstreeks te benoemen wat er gaande is in Nederland, namelijk een softe interne staatsgreep, die wordt verricht namens een internationalistische machtselite die door middel van de ‘Great Reset’ de hele wereld wil onderwerpen aan de communistische VN Agenda-21/2030.

Ik snap wel dat hij zover niet durfde te gaan, vermoedelijk vanwege angst voor het stigma ‘complotdenker’. Maar waarom daar nog bang voor zijn, nu deze regering met gebruik van zoveel misleidingen en leugens al zoveel vrijheden heeft afgepakt? Inmiddels mag de titel ‘complotdenker’ als een geuzennaam worden beschouwd, want echt ALLES wat van de lijn van het regime Rutte-De Jonge afwijkt, wordt inmiddels ‘complottheorie’ genoemd.

Terwijl de zogenaamde ‘complotdenkers’ de enigen zijn die een inmiddels gigantische lading bewijs hebben – niet in het minst afkomstig van de aanstuurders van deze staatsgreep zelf, zoals Klaus Schwab en Bill Gates – om hun standpunten te onderbouwen, daar waar het kabinet en de mainstream media NIETS feitelijks in handen hebben, behalve dan de macht om angst te zaaien met deze aangetoonde pandemie-hoax, en de macht en het geld om dit maatschappelijke terreurbeleid uit te voeren en door de strot van het Nederlandse volk te duwen.

Nederland wordt opzettelijk en doelbewust afgebroken en kapot gemaakt

Burgers en ondernemers van Nederland, de regering is NIET dom. Van Haga concludeerde daarom terecht dat ons land ‘moedwillig naar de Filistijnen wordt geholpen’, oftewel opzettelijk en doelbewust wordt afgebroken en kapot gemaakt. En wat gebeurt er historisch als regeringen zichzelf dictatoriale macht geven, en zich met die macht tegen het eigen volk keren? Dat eindigt altijd en overal, na korte of lange tijd, in enorme ellende, en vaak ook met grootschalig bloedvergieten doordat het regime geweld gaat gebruiken tegen de in opstand gekomen burgers. Dat moet – en kan nog steeds – voorkomen worden.

Maar als u nog steeds blijft hopen dat alles op een dag vanzelf weer ‘normaal’ wordt, dan wordt u op een dag die razendsnel dichterbij komt wakker in een totalitaire technocratische wereldwijde DDR 2.0 klimaat-vaccin dictatuur, waaruit ontsnappen zo goed als onmogelijk is gemaakt, en helemaal NIETS meer van uzelf is, zelfs niet uw eigen lichaam en gezondheid.

Laten we het als volk zover niet laten komen, en deze regering zo snel mogelijk ontslaan door het massaal het vertrouwen in hen op te zeggen, en weigeren om nog langer mee te werken aan de complete afbraak van ons land, onze vrijheid, onze welvaart en onze toekomst.

Xander

Teken hier de petitie ‘Stop de Lockdown, Nederland weer vrij