Ontzettend verkeerd OMT-clubje…

• zondag 27 december 2020
  • Categorie: , ,
  •  Deze “coronapandemie” is de grootste mondiale fraude ooit.

Ontzettend verkeerd OMT-clubje…

(Door: “Elise Nijmegen”)

Deze “coronapandemie” is de grootste mondiale fraude ooit. Vele journalisten en wetenschappers hebben regeringen uitgedaagd om het bewijs te leveren dat aangeeft dat het virus geïsoleerd is, ook Massey deed een soortgelijk verzoek om vrijheid van informatie en vroeg de Canadese regering hetzelfde te doen. Waarop de Canadese regering antwoordde: “Na een grondige zoektocht betreuren we het om u te informeren dat we niet in staat waren om gegevens te vinden die aan uw verzoek voldoen.” Er is geen bewijs, de PCR-test faalt, de besmettingen zijn dus niet realistisch, daarbij is er geen oversterfte, dus mijns inziens geen enkele reden voor angst, paniek en/of maatregelen.
    frontnieuws.com

Het OMT (Outbreak Management Team) is een zeer onwenselijk belangenclubje. Een overbodig lobbyclubje eigenlijk met vele eigen belangen. Lees en huiver.
    de bataafschecourant (1) – de bataafsche courant (2) – de bataafschecourant (3)

Onze vrijheden worden ons ontnomen, er wordt gespeeld met onze gezondheid, er wordt ongezond advies gegeven door de overheid, we worden als proefkonijnen gebruikt en dan nog de vaccinaties…. Onderstaand filmpje is erg verontrustend en ik persoonlijk doe niet mee.
    youtube.be

Onmenselijk zijn de getroffen maatregelen, het is tirannie en er zullen uiteindelijk mensen ter verantwoording geroepen worden, aangezien het mijns inziens crimineel is wat er gebeurt.

Hieronder een schrijnend bericht, een gevolg van politiek wanbeleid dat op geen enkele manier onderbouwd kan worden.
    ed.nl

Laten we de waanzin stoppen en gewoon weer normaal doen, zeg wat u vindt en sta op voor vrijheid. Doe wat u wilt doen, laat u niet van de wijs brengen, de grondwet geldt ook voor u!

Door:
    “Elise Nijmegen”