Boze huisarts: ‘Hoe kun je als premier je volk toespreken terwijl je liegt’

• dinsdag 15 december 2020
  • Categorie: , ,
  • Miljoenen mensen zagen maandagavond hoe premier Mark Rutte een harde lockdown voor Nederland afkondigde. Hij kondigde aan dat Nederland tot en met 19 januari in een harde lockdown zit. Onder meer scholen, niet-essentiële winkels en kappers sluiten de deuren.

15 december 2020

Huisarts Felix van der Wissel is boos. “Hoe kun je als minister-president je volk toespreken terwijl je liegt. 9000 nieuwe besmettingen melden en er niet bij vertellen dat er 24 procent meer testen waren. Een relatieve stijging van 0,5 procent,” schrijft hij op social media.

Blunder

Die positieve testen zeggen niets als je het aantal geteste mensen niet weet, stelt de huisarts. “Transparantie en argumenten zijn onontbeerlijk om extra maatregelen te kunnen onderbouwen.”

Volgens Van der Wissel is er op dit moment geen goede onderbouwing voor een lockdown en begaat het kabinet een blunder. Hij benadrukt dat een lockdown nu geen oplossing is en wijst erop dat het kabinet zelf geen enkel initiatief heeft genomen om de zorg te ontlasten.

Al jaren

Onlangs zei de huisarts in Hart van Nederland dat de ziekenhuizen in het najaar al jaren volstromen als gevolg van bijvoorbeeld verkoudheidsvirussen en griep. Hij voegde toe dat het sterftepercentage inmiddels is bijgesteld tot ongeveer 0,25 procent. “Dat wil zeggen dat het op het niveau ligt van een ernstige griep.”

Van der Wissel vroeg zich ook af of het coronavaccin wel zo veilig is omdat het normaal gesproken minstens 5 jaar duurt om een vaccin te ontwikkelen. Hij waarschuwt dan ook voor het Pfizer-vaccin.

Als mensen als Bill Gates, die zelf miljarden verdient aan het Corona virus, adviezen gaat geven dan kan zelfs een klein kind bedenken dat we op grote schaal beetgenomen worden.

Zolang het overgrote deel van de bevolking de leugens van Rutte gelooft is er niets aan de hand. De andere helft wordt weggezet als complot gekkies, ijverig geholpen door de volstrekt "onafhankelijke" media.
    As zelfs Maurice de Hondt, die toch bekend staat als een PvdA aanhanger, met bewijzen aangeeft dat we bedrogen worden door het linkse gedachtengoed, dan moet dat ons tot nadenken stemmen.

Deze week 37% meer testen uitgevoerd, dus hoe gek is het dat de zogenaamde besmettingen zijn gestegen? Als dan ook nog inferieur testmateriaal wordt gebruikt wat zelfs de test op Coca Cola positief doet uitvallen dan kunnen we verwachten dat we nooit meer uit de Lockdown komen. Ongelooflijk dat iedereen dit bedrog nog pikt. In maart alle verstandelijk gehandicapten op Rutte stemmen omdat hij het zo goed heeft gedaan, ze stemmen voor hun eigen ondergang.