Rutte en het World Economic Forum

• vrijdag 27 november 2020
  • Categorie: , ,
  • Klaus Schwab? Ja tot voor kort hadden maar weinig mensen gehoord van deze man.

Hij staat aan het roer van het World Economic Forum (WEF), Klaus heeft het opgericht en is momenteel bestuursvoorzitter van het WEF. Steeds meer wereldleiders zeggen het hardop en betogen dat de coronacrisis een geweldige kans is om de wereld te resetten. Deze globale ‘reset’ is beter bekend als The Great Reset. De komende tijd gaan we daar nog veel over horen want ze doen geen enkele moeite om hun ideeën en plannen geheim te houden.

Mark Rutte & Klaus Schwab kennen elkaar al langer.

Op 23 september 2019 ontving Mark Rutte The Global Citizen Award toen hij aanwezig was bij The Atlantic Council. Deze award werd uitgereikt door professor Schwab, ja die ene, van het WEF.

De breed lachende Rutte staat hier letterlijk te glinsteren naast Klaus Schwab, de man die de wereld wil resetten en er ook geen geheim van maakt dat deze “crisis” geweldige kansen biedt. Je zult je stervende vader, moeder, oma of opa maar alleen hebben moeten achterlaten, je baan zijn kwijtgeraakt, je bedrijf failliet moeten laten gaan of zelfs je relaties op de klippen heb zien lopen! Dit alles omdat Klaus de wereld wil resetten? En wat doet Mark Rutte daar? En waarom staat hij te glunderen naast deze man?

Waarom?

Mocht u zichzelf afvragen waar Rutte mee bezig is? Denk dan eens aan deze foto’s en kijk eens goed wat u daar ziet! Dit is niet zomaar een ontmoeting, dit is een voorspel, een ‘samen’ op weg gaan om ons leven, onze maatschappij en ons land om zeep te helpen. Vergis u niet in deze lieden, ik kan geen enkele reden bedenken waarom ik hen zou vertrouwen, en als u er anders over denkt dan houd ik mij aanbevolen. Tot die tijd is Mark Rutte bezig met de vernietiging van ons land onder regie van Klaus Schwab op weg naar de Great Reset.

Nu kan niemand meer zeggen dat we het niet konden weten.

Amen. 100% waarheid. Het wordt tijd massaal op te staan Nederland!!! Voordat Rutte en de bildenburg groep koning ons allemaal vermoorden.