Novembercoup tegen Thierry Baudet mislukt

• vrijdag 27 november 2020
  • Categorie:
  •  Na het dagenlang opwarmen van oude kliekjes door stokebrand Bart Nijman van de Gaykrant, kon de zure verliezer niet zelf het laatste stukje schrijven waarin hij zijn verlies bekend had moeten maken, maar liet het over aan zijn secondant Mosterd.

26-11-2020

De appjes waren al van het voorjaar, de ontmoeting met Jared Taylor vond ergens in de vorige eeuw plaats zelfs, en het stuk uit HPdeTijd, dat al jaren tegen Baudet ageert, en dat van geruchten aan elkaar hing, was van meer dan een maand geleden. Er was letterlijk niks nieuws.

Het enige dat nieuw was, was dat Nijman zijn rancune over het feit dat GeenPeil grotelijks mislukte, terwijl Baudet de grootste ledenpartij van Nederland opbouwde, niet langer onder stoelen of banken kon steken na het interview door Tom Staal met Thierry Baudet in de GS’ Bierkelder, waar Baudet zich kritisch uitte over GS.

Achteraf is deze tweet van de man van het mislukte GeenPeil over de oprichter van de grootste ledenpartij van Nederland des te ironischer:

Opgehitst door haar ex-collega dacht een lokale politica dat ze de macht kon grijpen. Wethouder van lege dozen in Rotterdam en zeven partijen, Eerdmans, werd naar voren geschoven.

En deze lelijke opportuniste die liet zien hoe je iemand live op TV een mes in zijn rug draait deed ook mee:

De backstabbers gaven uiteindelijk hun verlies toe. Couppoging mislukt en de partij van de ergste elementen gezuiverd:

Thierry Baudet zal zich rotgeschrokken zijn door het intense en massale verraad en hopelijk beseft hij nu dat je niet het partijkartel kan opbreken door het halve partijkartel binnen te trekken omdat je snel veel plekken moet bezetten.

Geen bankiers als je het globalisme aan wil pakken en geen liberalen als je een nationalistische partij op wil bouwen. Geen volgevroten VVD-ers als je immigratie wil stoppen en geen obese vrouwen als je gezonde politiek wil bedrijven.

Baudet werd al eens eerder voor nazi uitgemaakt en toen toonde hij ook ballen en hield hij zijn poot stijf. Wij hadden slechts de vertaling bij het filmpje gezet.

Videospeler
    00:00
    02:02

Het lijkt er op dat dit keer de massale steun van leden en sympathisanten op de sociaal media zich uitbetaald heeft.

De coupplegers zagen dat het een kansloze exercitie was, want een lijsttrekkersverkiezing zou glansrijk door Terry gewonnen worden zo werd duidelijk, en, zijn met de staart tussen de benen vertrokken.

Ergens in een muffe kelder heeft een bebaarde kabouter niet het besef dat dit nu al zijn tweede mislukte poging is om politiek te bedrijven.

Dessident