Komisch woordkunstduo Rypke en Tom over SDG 14: leven onder water

• donderdag 19 november 2020
  • Categorie:
  •  Eet VIS omdat het lekker is......

19-11-2020

Leven onder water, maar vooral veel 'leven' in de portomonnee van het visserijkartel en hun groene kmervriendjes. De Moordzee zonder vis en vissers en het kartel kan de oceaan op - zonder concurrentie. Op de Moordzee komen nog 25 keer meer windmolenparken dan nu gepland, het gehei en allemegakabels zullen er een dooie boel van maken. Maar Tom en Rypke beginnen met reclamebureau Retegoed uit Emmeloord die lekker wat vergaderuren kunnen declareren. voetjes van de vloer en cashen maar. Wilt u bijdragen aan onze juridische verdediging? Maak dan ook een bijdrage over aan Stichting de Blauwe Tijger Groningen: NL 76 INGB 0000 592971 Wilt u ook zo'n prachtig Peaky Blue Tigers-pak wat Rypke en Tom altijd dragen? Klik dan hier: https://thegarrison.nl/?ref=tc6mztjw6ley Wij hebben zulke fijne whiskys in de bar. U kunt ze nu ook bestellen, voor schitterende prijzen: https://whiskycenter.com?ref=BlueTiger