• maandag 19 oktober 2020
  • Categorie: , , ,
  • Zweden heeft zonder lockdown en zonder mondkapjes laagste sterftecijfer van Europa

Geen mondkapjes, geen 1,5 meter = geen massahysterie en geen pandemie.

—————————————————————————————————————————————-

Olivia Wigzell, directeur van de Zweedse versie van het RIVM, heeft op een conferentie gezegd dat haar land geen lockdown heeft ingevoerd om ‘pandemie moeheid’ bij het publiek te voorkomen. Zweden heeft nu zonder lockdowns en zonder mondkapjes, en met amper social distancing, het laagste sterftecijfer van Europa. Ondertussen heeft in eigen land het VN Agenda-21/30 regime Rutte juist de frontale aanval geopend op het eigen volk door de horeca de genadeklap toe te dienen, en binnenkort een mondkapjesplicht in te voeren.

Zweden koos vanaf het allereerste begin voor de enige normale en bewezen reactie op een vermeende virusuitbraak, namelijk door niet de gezonde bevolking op te sluiten en te onderwerpen aan strenge restricties, maar de ouderen extra te beschermen. Het land heeft toegegeven dat het daar in eerste instantie te laat mee was, waardoor in het begin het sterftecijfer onder onder ouderen snel op te leek te lopen. Na een snelle correctie bleek enkele maanden later dat het gemiddelde sterftecijfer juist lager was dan het 5-jarige gemiddelde.

‘Bang voor pandemie moeheid’

Er kwamen dus geen lockdowns, er gingen geen restaurants, scholen en bedrijven dicht, en er kwamen geen verplichte mondkapjes. De Westerse propaganda media schreeuwden moord en brand, en voorspelden een slachting. Het tegendeel gebeurde; Zweden heeft minder dan 6000 corona doden, en daarmee het laagste sterftepercentage van Europa.

‘We waren erg bang dat het volk zoiets als pandemie moeheid zou ontwikkelen, en ze de beperkingen zat zouden worden,’ legde Wigzell uit tijdens de Pandemic 2020 conferentie in Moskou. ‘Maar in Zweden heeft praktisch iedereen de (zeer lichte) aanbevelingen opgevolgd.’

Geen mondkapjes en geen 1,5 meter – en amper zieken

Het grootste deel van het Zweedse volk heeft nu groepsimmuniteit, waardoor de impact van een eventuele ‘tweede golf’ (er even vanuit gaande dat die bestaat) geminimaliseerd wordt. Om te laten zien dat het leven in Zweden vrijwel normaal verloopt, plaatste een jonge vrouw een video van zichzelf terwijl ze in Stockholm op een station staat, en in een trein stapt:

Geen mondkapjes, geen anderhalve meter – en tegelijkertijd amper zieken in de ziekenhuizen.

De Zweedse gezondheidszorg kwam nooit in de problemen, zelfs niet op het hoogtepunt van deze ‘pandemie’. Dat heeft er ook mee te maken dat de zorg in het land nooit is kapot bezuinigd, zoals de afgelopen jaren door het kabinet Rutte werd gedaan (halvering van het aantal IC plaatsen tot bijna het laagste niveau van heel Europa).

Opnieuw is bevestigd wat al in tal van wetenschappelijke onderzoeken werd geconcludeerd: landen met geen of weinig restricties doen het veel beter dan landen met lockdowns en andere strenge, maatschappij ondermijnende maatregelen zoals 1,5 meter, lockdowns, samenscholingsverboden, en sluiten van horeca, scholen en bedrijven.

Worden statistieken vervalst om corona angst erin te houden?

Om de doodsangst er bij het volk diep in te drukken wordt er gebruik gemaakt van de meest doortrapte en leugenachtige propaganda technieken. Zo wordt nu plotseling beweerd dat het ministerie maandenlang ‘veel te weinig’ coronapatiënten zou hebben gemeld. Dat is wel heel ‘toevallig’ kort nadat hoogleraar (em.) Pierre Capel een aantal korte info video’s plaatste met daarop de officiële RIVM statistieken, waaruit zonneklaar bleek dat de hele tweede golf één grote hoax en datazwendel is.

En zoals het RIVM al eerder deed – in navolging van wat het KNMI al jaren doet t.a.v. het klimaat – lijken die statistieken nu gewoon weer vervalst te worden met fake corona patiënten (mensen die om heel andere redenen in het ziekenhuis liggen, maar nu als Covid patiënt worden meegeteld, of misschien wel patiënten die helemaal niet bestaan).

Staatsgreep ten bate van VN Agenda 21/30 een feit

Met de aanstaande noodwet, die voor 99% zeker lijkt te worden aangenomen, houdt de Nederlandse democratie definitief op te bestaan, en is de staatsgreep tegen ons volk, tegen onze economie, tegen onze vrijheid en tegen ons welzijn voltooid. Daarna zal het één lange glijdende helling van steeds strengere maatregelen zijn, die ons aan een internationaal totalitair communistisch regime zullen onderwerpen, die bedoeld is om VN Agenda 21/30 (= Agenda 2030 als onderdeel van Agenda 21) in ons land te implementeren, en die al in 2025 ons land onherkenbaar zal hebben veranderd.

75 jaar na de bevrijding van de Nazi’s zijn we opnieuw bezet gebied – niet met tanks en soldaten, maar door een vrijwillige machtsoverdracht van ‘onze’ volksvertegenwoordiging aan een buitenlandse globalistische mogendheid (we hebben al populistische termen zoals Klimanazi’s of Coronazi’s voorbij zien komen). En of politici daar nu uit overtuiging aan meewerken, of dat ze worden gechanteerd of zijn omgekocht, maakt niet uit. Het is en blijft een ultiem verraad dat in de hele Nederlandse historie zijn weerga niet kent.

Xander

(1) Summit News via Zero Hedge