‘Rutte spreekt burgers toe alsof het kleuters zijn’

• vrijdag 16 oktober 2020
  • Categorie: , ,
  • Paul Jansen, hoofdredacteur van De Telegraaf,.....

15-10-2020

Premier Mark Rutte en minister Hugo de Jonge kondigden dinsdag een nieuw pakket maatregelen aan. Paul Jansen, hoofdredacteur van De Telegraaf, is niet te spreken over het functioneren van het kabinet tijdens deze crisis.

Abonneer je hier: http://bit.ly/AbonneerTelegraaf

Meer van De Telegraaf? Volg ons op: Website: https://www.telegraaf.nl/ Facebook: https://www.facebook.com/telegraaf/ Instagram: https://www.instagram.com/telegraaf.nl/ Twitter: https://twitter.com/telegraaf #TELEGRAAF

Zou Rutte onze *koninklijke familie* lees: het schorem van Nederland ook zo hebben toegesproken?
    Het land op slot maar deze NSB- ers met onze belastingcenten weer op vakantie naar Griekenland! Hoe is het mogelijk?
    Ze waren dus al terug uit Griekenland want nu zijn ze weer op pad.
    Een oranje vlucht niet.........................
    Wij niet meer op cafe en zij weer van onze centen op vakantie.
    Deze wereld is echt gek geworden.

De bevolking heeft geen eten meer; nou dan geef je ze toch taart.

Heb *onze koning* gisteravond terug zien komen op *zijn paleis*.
    Hij keek als een oorwurm naar de fotografen die daar stonden. Wat een loser! Zijn speeltje is afgepakt.

Geen mondkapje op in de auto. Met andere woorden: de kolere voor jullie.
    Wat een ongelooflijke minkukel is deze man.
    Is er overigens iemand die deze man de Elfstedentocht heeft zien rijden? Nee niemand. Bovendien moet je karakter hebben om de Elfstedentocht uit te rijden. Er zijn geen beelden (behalve van de finish) dat deze engerd 200 kilometer heeft geschaatst. Niemand, maar dan ook niemand heeft deze vraag in het openbaar durven stellen. Jammer dat we toen geen internet hadden.
    En dan met een LIJNvlucht terug moeten.................... tussen het gepeupel.
    Rutte zal gezegd hebben: dat regeringsvliegtuig komt terug; bekijk maar hoe je thuiskomt. Heerlijk. Ik geloof inderdaad dat Rutte hier geen vrijwillige toestemming voor heeft gegeven, dat blijkt uit de ontwikkelingen. Ik ben helemaal geen fan van Rutte maar dit is geloof ik wel hoe het zit. Maar hieruit blijkt ook wel dat *de koning* lak heeft aan *het volk*.

En het laatste en van te voren geplande bericht: Rutte neemt de verantwoordelijkheid voor de domme actie van het *Koningshuis*.
    Kan die Willem Alexander (hij is een beetje dom) zelf niet nadenken?
    Ik zou wel eens willen horen hoe die 3 *koningskinderen* hierover denken. Het belooft niet veel goeds.

Zijn opa was bij de SS. Lees het boek van Aalders.

Unknown zei

Ik ben niet te spreken over het functioneren Telegraaf, Die in de Rubriek "Wat U Zegt"bijna aleen maar mensen aan het woord laat die VOOR de maatregelen zijn en anderen de schuld geven van het oplopen van besmetingen (lees valse PCR testen ) maar geen doden meer.