Live debat Tweede Kamer over CORONAVIRUS

• woensdag 28 oktober 2020
  •  Debat ontwikkelingen Coronavirus - Tweede Kamer Live

28-10-2020

Debat over de ontwikkelingen rondom het coronavirus 1. H.S. Veldman VVD 4 min 2. G. Wilders PVV 4 min 3. P.E. (Pieter) Heerma CDA 4 min 4. S.P.R.A. van Weyenberg D66 4 min 5. J.F. Klaver GroenLinks 4 min 6. L.M.C. Marijnissen SP 4 min 7. L.F. Asscher PvdA 4 min 8. R.K. Dik-Faber ChristenUnie 4 min 9. E. Ouwehand PvdD 4 min 10. C.G. van der Staaij SGP 4 min 11. F. Azarkan DENK 4 min 12. C.M. van Brenk 50PLUS 4 min 13. T.H.P. Baudet FvD 4 min 14. H.C.M. Krol Krol 2 min 15. F.M. van Kooten-Arissen Van KootenArissen 2 min 16. W.R. van Haga Van Haga 2 min ▶Arnews hoogtepunten https://bit.ly/2lOl4Or ▶Arnews livestreams https://bit.ly/2V7xP3O

Arnews

Merkwaardig dat er opeens zoveel Kamerleden en bewindslieden in Quarantaine moeten. Zou de 1 1/2 mtr en het handenwassen toch niet helpen of houden ze zich niet aan de voorschriften waar het klootjesvolk zich wel aan moet houden op straffe van een boete??