’25 doden en honderden ernstige bijwerkingen in één week door griep vaccinaties Zuid Korea’

• vrijdag 30 oktober 2020
  • Categorie:
  •  Kinderen lopen door het griepvaccin een 440% hogere kans om andere luchtweginfecties te krijgen

———————————————————————————

26-10-2020

– Eén week na het begin is de massale griepvaccinatie campagne in Zuid Korea in opspraak geraakt. De reden: er zijn al 25 mensen kort na inenting overleden, en minstens 350 mensen kregen ernstige bijwerkingen. Het jongste dodelijke slachtoffer was nog maar 17 jaar oud. Fabrikanten, overheden en de door hen gecontroleerde mainstream media proberen de volken wereldwijd wijs te maken dat een griepvaccin mogelijk bescherming biedt tegen Covid-19, maar tot nu toe is het exacte tegendeel gebleken.

De Zuid Koreaanse regering heeft 19 miljoen inwoners een gratis griepvaccinatie aangeboden, maar daar rust tot nu toe bepaald geen zegen op. Eerst moest de campagne drie weken worden uitgesteld, omdat 5 miljoen doses niet koel genoeg waren getransporteerd. Sinds de vaccinaties uiteindelijk op 13 oktober van start gingen, zijn er dus al 25 mensen gestorven, de jongste 17, de oudste in de 70.

Zoals verwacht kon worden beweren de medische autoriteiten in het land – die net als de Nederlandse onderhorig zijn aan de WHO, en daarmee aan Bill ‘vaccin’ Gates en zijn GAVI alliantie – dat er ‘waarschijnlijk geen verband bestaat’ tussen de sterfgevallen en het vaccin. Dat komt neer op het eten van bedorven vleeswaar en daar hondsziek van worden, en dan van de fabrikant, die u aansprakelijk stelt, te horen krijgen dat niet bewezen is dat het van hun product komt, omdat de boterham die u erbij at ook de oorzaak kan zijn.

Kinderen lopen 440% hogere kans op luchtweginfecties

Volgens het Vaccine Adverse Events Reporting System (VAERS) in de VS wordt 51,4% van alle sterfgevallen na een vaccinatie veroorzaakt door een griepvaccin (periode 1997 – 2013). Kinderen die worden ingeënt lopen volgens een studie die werd gepubliceerd in Thoracic Society een drie keer hogere kan om met griepachtige symptomen in het ziekenhuis te worden opgenomen. Inderdaad: griep krijgen door het griepvaccin, soms heel ernstigis een veel voorkomende bijwerking.

Het Amerikaanse ministerie van Defensie constateerde dit jaar in een onderzoek dat militairen die het griepvaccin halen een duidelijk hoger risico hebben om ziek te worden door andere virussen, waaronder corona en het metapneumovirus. Kinderen lopen door het griepvaccin zelfs een 440% hogere kans om andere luchtweginfecties te krijgen.

‘Waarom geen energie steken in versterking immuunsysteem?’

‘Als het stoppen van de verspreiding van Covid-19 zo belangrijk is, en regeringen daar de bedrijven van mensen voor sluiten en zo hun levensonderhoud de kop indrukken, waarom wordt er dan geen nader onderzoek verricht naar corona infecties als gevolg van het griepvaccin?’ vraagt Mike ‘Natural News’ Adams zich dan ook af. ‘Zijn we soms bang te ontdekken dat nieuwe uitbraken van infectieziekten strategisch worden gecreëerd en versterkt via immuun-onderdrukking en de giftige vaccin wetenschap?’

Ondanks de doden en vele ernstige bijwerkingen wil de Zuid Koreaanse minister van Volksgezondheid Park Neung-hoo gewoon verder gaan met vaccineren. Net als tal van collega ministers in andere landen negeert hij dat de griepvaccins, waar de fabrikanten geen enkele aansprakelijkheid voor hebben, in veel gevallen juist meer mensen ziek maakt en in het ziekenhuis doen belanden, en ‘in alle leeftijdsgroepen onnodige sterfgevallen veroorzaakt,’ aldus Adams.

‘Als ook maar een flintertje van de energie die wordt gestoken in vaccinatiecampagnes zou worden gebruikt voor (bewezen) strategieën om het menselijke immuunsysteem daadwerkelijk te versterken (zoals vitamine D3), dan zouden het al die luchtweg virussen zijn die zouden sterven.’

Xander

(1) Natural News

Jaarlijks halen miljoenen mensen een griepprik en desondanks kunnen ook die mensen griep krijgen en wel omdat het virus ieder jaar muteert en daardoor helpt het vaccin niet meer. Hetzelfde zal met het Corona virus gebeuren, dus ze kunnen ontwikkelen wat ze willen maar het enige wat ze ermee bereiken is dat ons immuun systeem wordt aangetast en dat is pas echt schadelijk.

funnymeami zei

We moeten er dan ook vanuitgaan dat we hier te maken hebben met een mockup vaccin. Net als in 2009.

Unknown zei

Het zal wel allemaal fake news zijn zal de voorstander van vaccinatie zeggen, mensen wordt toch allemaal wakker het gaat hier om een miljardenindustrie die zich van alle verantwoordelijkheid aftrekt. Ze weten nogeens niet hoe lang het vaccin werkt hoe weten ze dan wat het op lange termijn doet.
    We hebben het hier over een vaccin dat op een hele nieuwe techniek tot stand is gekomen een DNA veranderaar. Succes mensen laat je maar lekker inenten en doe mee aan dit grote experiment, ik sla nogmaals over.

Dekker zei

Normaal duurt het jaren voor een vaccin veilig genoeg wordt geacht om te kunnen vaccineren, maar nu onder druk van de leugens van Rutte en kornuiten en eigenlijk van alle regeringsleiders in de voorheen vrije Westerse wereld, willen ze ons nu al het gif inspuiten waarvan niemand kan zeggen of het werkt en of het niet gevaarlijk is.
    De VVD en D'66, onze zogenaamd liberale partijen zijn de enig 2 partijen die tegen vrijwillig vaccineren zijn. De 2 voorheen liberale partijen zijn verworden tot fascistische partijen die niets meer van doen hebben met DEMOCRATIE. Toch blijft een flink deel van de onnozelen er op stemmen, ongelooflijk is dat.