De Haagse antidemocratische maffia en de noodwet

• dinsdag 22 september 2020
  • Categorie: , ,
  • De kans dat het kartel tegen deze noodwet gaat stemmen, is nagenoeg nihil, ....

De Haagse antidemocratische maffia en de noodwet

(Door: “Henk der Niederländer”)

Het zal een aantal mensen zijn opgevallen dat er op dit moment over deze zogenaamde noodwet wordt gezeverd in Den Haag, maar vooral het tijdstip is opvallend. Als deze zogenaamde noodwet namelijk wordt aangenomen, wordt die over de verkiezingsdatum van 17 maart 2021 heen getild en kan dan nadien elke keer met twee maanden verlengd worden (misschien met drie maanden). De verkiezingen vallen dan precies in het griepseizoen, wat tot gevolg heeft dat de verkiezingen eenvoudig uitgesteld kunnen worden, wat de kartel partijen uiteraard heel goed uit zal komen.

De kans dat het kartel tegen deze noodwet gaat stemmen, is nagenoeg nihil, want het pluche kleeft nou eenmaal en hierbij kunnen de zittende partijen dus uiteraard nog wel een extra jaar hun zakken vullen uit de staatskas. Het is verder dan een nogal raar idee dat we dan in feite geregeerd worden door het trio Rutte, De Jonge en Grapperhaus,  3 gebroeders in crime, van wie de feitelijke machthebber van Nederland de JUNK De Jonge is. Op de achtergrond zit dan Sigrid Kaag, die de politiek van de WHO hier in Nederland de juiste sturing moet geven. En wat blijkt dan weer voor de zoveelste keer? Alweer heeft de club van D66 een sleutelrol in handen.

De Nederlandse bevolking is ondertussen zo diep in coma geraakt dat ze deze hele truc niet doorheeft en het dus allemaal zijn gang laat gaan. Om het allemaal nog wat moeilijker te maken voor de burgers werd een groot deel van de onderdrukking van de bevolking voor het gemak maar bij de zogenaamde veiligheidsregio’s neergelegd om de verantwoordelijkheid niet te veel op eigen schouders te hoeven leggen. Mij is in ieder geval duidelijk waar dit naartoe gaat en ik voorzie een zeer donkere toekomst voor Nederland en de bevolking.

Duidelijk is dat de “democratie” aan de kant geschoven zal worden als het aan het illustere drietal ligt, met medewerking van het partijkartel. Ondertussen zal er een aantal zaken doorgevoerd kunnen worden om het land om te toveren in een dictatuur, waarbij dezelfde comateuze burger het idee moet krijgen dat het allemaal te doen is voor zijn eigen veiligheid. De agenda ven de WHO en de VN kan dus op eenvoudige wijze doorgevoerd worden en tegen de tijd dat de burgers wakker worden, is er eenvoudig geen weg terug meer.

Zouden we het kunnen stellen zonder een algemene opstand? Nou, ik denk het niet, en wel om meerdere redenen. In de eerste plaats is de bevolking hier niet uit haar stoel te branden, maar zelfs al zou men in opstand komen, dan zullen de politie en de ME en eventueel het leger kunnen rekenen op de hulp van het Europese leger Eurogendfor, dat niet voor niets de afgelopen tijd significant versterkt is, waaruit blijkt dat dingen in de politiek niet toevallig gebeuren.

Tot slot rest me alleen nog maar te zeggen dat ik er hopelijk helemaal naast zit, maar ik ben bang dat bovenstaand draaiboek binnen korte tijd werkelijkheid zal blijken te zijn.

Door:
    “Henk der Niederländer”