Robert F. Kennedy jr. houdt historische toespraak in Berlijn: ‘Dit is de frontlinie tegen het totalitarisme’ (+ video!)

• zondag 30 augustus 2020
  • Categorie:
  • Screenshot_100
    (Door: “9ForNews”)
    De Amerikaanse kranten schreven dat ik hier tegen 5000 nazi’s zou praten, begon Robert F. Kennedy jr. zijn speech tijdens het gigantische coronaprotest in Berlijn gisteren. “Ik zie hier juist het tegenovergestelde van nazisme. Ik zie mensen die houden van democratie. Mensen die leiders willen die niet tegen hen liegen.”
    We willen gezondheidsfunctionarissen die geen banden hebben met de farmaceutische industrie, die voor ons werken en niet voor Big Pharma. We willen politici die zich bekommeren om de gezondheid van onze kinderen in plaats van de winsten van de farmaceutische lobby.
    Overheden houden van pandemieën, net zoals ze van oorlogen houden. Omdat het ze de mogelijkheid geeft om beperkende maatregelen op te leggen aan de bevolking, maatregelen die men normaal gesproken nooit zou accepteren.
    NineforNews
    Mensen als Bill Gates en Anthony Fauci hebben deze pandemie al decennia geleden gepland. Het enige waar ze goed in zijn, is het aanwakkeren van angst. Hermann Göring kreeg tijdens het Proces van Neurenberg de vraag hoe hij de steun kreeg van het Duitse volk. Dat is simpel, antwoordde Göring, het enige wat de overheid nodig heeft om mensen tot slaaf te maken, is angst.
    Frontlinie tegen totalitarisme
    Vijftig jaar geleden kwam mijn oom naar Berlijn omdat dit de frontlinie was tegen het totalitarisme. En vandaag is Berlijn opnieuw de frontlinie tegen het totalitarisme. Vol trots zei mijn oom: ‘Ich bin ein Berliner’. Vandaag kunnen wij opnieuw vol trots zeggen: ‘Ich bin ein Berliner’. Jullie staan in de frontlinie in de strijd tegen totalitarisme.
    De machthebbers hebben de lockdown gebruikt om 5G uit te rollen en daarnaast werken ze toe richting digitaal geld, wat het begin van slavernij is. Dit doen ze niet voor jou en mij, maar voor mensen als Gates, Zuckerberg en Bezos, voor surveillance.
    Bill Gates zegt dat hij met zijn satellieten 24 uur per dag iedere vierkante centimeter op aarde in de gaten zal kunnen houden. Hij kan je ook volgen via al je apparaten. Deze pandemie geeft de elite de gelegenheid om de middenklasse en de democratische instituten weg te vagen. Het enige wat tussen de elite en onze kinderen staat, is deze menigte die naar Berlijn is gekomen.
    Wij eisen onze democratie terug. Blijf strijden.

Zo langzamerhand worden ze in Duitsland wakker, ze hebben ook de tirannie van Hitler in het verleden meegemaakt. Jan de Hollander slaapt echter gewoon door, het zal ze een zorg zijn. Nederlanders zijn een Calvinistisch volkje en vooral West Friezen staan bij de psychiatrie bekend als hypocriet en onbetrouwbaar.

Unknown zei

Wie gelooft dit fake artikel.Allemaal verzonnen.Laat je niet meeslepen en lees de serieuze kranten

Dekker zei

Unknown, welke serieuze kranten bedoelt u? Toch niet de kranten in Nederland die bijna allemaal in bezit zijn van 2 door de Belgische Staat met 600 miljoen per jaar gesponsorde MULTIMILJARDAIRS in België?
    Voortaan beter uw huiswerk maken voordat u een artikel als fake bestempelt en voordat u onzin ventileert zou u ook de cijfers bij het RIVM kunnen controleren bijvoorbeeld.

''Fake Artikel'' maar social media en het nieuws geeft aan dat er 10K mensen aan het protesteren waren.. Terwijl het in werkelijkheid meer dan 2 miljoen mensen waren.