Een Koers Reeds Gereden

• zondag 30 augustus 2020
  • Categorie:
  • Hoog tijd voor wat afleiding.

Zie hier

30-8-2020

Waar de afgelopen maanden beheerst werden door de coronacrisis werd het volgens ons hoog tijd voor wat afleiding. Zaterdag 29 augustus ging de 107e editie van de Tour de France van start en dat was de gelegenheid bij uitstek om het eens over een andere boeg te gooien. Aan tafel zaten naast gastheer Sven Hulleman ook zijn vader Bert Hulleman, volger van het eerste uur Alexander Klok en de eerder al in de uitzending verschenen handelaar in edelmetalen Milo, welke allen een bijzondere band hebben met de wielersport en genoeg verhalen erover te vertellen. Samen praatten zij over over de Tour en de zojuist gereden etappe, maar uiteraard kwamen er ook nog enkele andere actuele zaken aan bod... Deze opname was oorspronkelijk bedoeld als livestream maar wegens technische problemen hebben we dat helaas op het allerlaatste moment moeten afblazen. U begrijpt dat wij voornemens zijn dat zeer spoedig goed te maken.

Een Oorlog Reeds Verloren