PVV!

• maandag 31 augustus 2020
  • Categorie:
  • Een partij die onze cultuur, onze normen en waarden bovenaan zet...

PVV!

Screenshot_115
    Er is maar één partij die niet liegt of bedriegt, die Nederland weer Nederlands wil maken, die respect heeft voor onze ouderen, die de zorgmedewerkers wil belonen voor hun werk, en de zorg weer voor iedereen betaalbaar wil maken. Die de pensioenen veilig wil stellen voor die mensen die daar hun hele leven aan betaald hebben. Die ieder kind in Nederland wil laten studeren en niet alleen de rijke lui kinderen. Die de criminaliteit hard aan wil pakken. Die uitgeprocedeerde asielzoekers meteen het land uit wil zetten en niet in de illegaliteit wil laten verdwijnen. Die de absurd hoge salarissen aan banden wil leggen en de nog veel absurdere bonussen die betaald worden, wil afschaffen of verbieden.
    Een partij die geen geld meer wil uitgeven aan een corrupte EU, Brussel en een nog corrupter Afrika, die geen geld meer wil uitgeven aan de helemaal uit de hand gelopen klimaat kolder. Die de grenzen weer wil sluiten en handhaven en inderdaad zonder iemand te kwetsen de islamisering een halt wil toeroepen. Een partij die onze cultuur, onze normen en waarden bovenaan zet, een partij die er is voor de hard werkende Nederlander: dat is de PVV.
    Vanaf het begin toen Geert begonnen is, stemde ik PVV en dat zal ik blijven doen zolang Geert en de PVV er zijn.
    (auteur onbekend)
    PVV Kies voor NL