BLIJF VAN DE KINDEREN AF

• zondag 30 augustus 2020
  • Categorie:
  • Het probleem veroorzaakt door de politiek en media, verplaatst zich nu naar kinderen.

BLIJF VAN DE KINDEREN AF

29 augustus 2020
    Van onze Viruswaarheid redactie: Martina Groenveld
    De scholen zijn weer begonnen of starten komende week. Helaas hebben mondkapjes zich verplaatst naar een groep nieuwe slachtoffers, namelijk onze kinderen. Steeds meer berichten bereiken mij dat kinderen verplicht worden om op school een mondkapje te dragen, deze tendens verspreid zich in rap tempo over Europa.
    Ik ben zo ontzettend in shock wanneer ik foto’s zie van kinderen die een mondkapje dragen en dit vanwege het feit dat een niet medisch mondkapje niets, maar dan ook niets doet om onze kinderen te beschermen tegen wat voor een virus dan ook. Wanneer dringt dit door?

Als ouder zijnde heb je een enorm verantwoordelijke taak, je kunt je in mijn optiek niet verschuilen achter het nieuws wanneer iemand iets bepaald voor jouw kinderen. Er gaan zelfs foto’s rond waar kinderen op een basisschool als gedetineerde op de gang aan het wachten zijn, allemaal met 1.5 meter afstand van elkaar.
    Ook ik vergelijk de “Coronacrisis” wel vaker met het begin van de Tweede Wereldoorlog.
    Het probleem veroorzaakt door de politiek en media, verplaatst zich nu naar kinderen. In 1942 werd het dragen van de Davidsster geïntroduceerd voor kinderen vanaf 6 jaar! Wie zoekt naar het verplichten van mondkapjes voor kinderen zal ook hier deze leeftijdsgrens vinden. Mijn maag draait werkelijk om.

De wetenschap

Om ons immuunsysteem actief te houden hebben wij een beetje van alles nodig, dus wat bacteriën hier en een beetje virus daar enzovoorts. Social distancing verzwakt ons immuunsysteem met als gevolg dat de huisartsenpraktijken vol zitten met mensen die normaliter nooit ziek zijn en dus ook niet besmet zijn met Covid-19.
    Daarbij blijf ik het op zijn minst heel bijzonder vinden dat na een half jaar dit soort maatregelen in het leven worden geroepen, terwijl er inmiddels veel meer bekend is over Covid-19.
    Wat weten we tot nu toe uit wetenschappelijke onderzoeken?
    • Graag haal ik een onderzoek van het prestigieuze MIT aan waarin staat dat alleen zieke mensen een medisch mondmasker zouden moeten dragen en zelfs dan is het een illusie om te denken dat dit zal dienen voor volledige bescherming van de omgeving;
    • Buiten is transmissie nihil;
    • Uit een ander onderzoek is gebleken dat kinderen COVID-19 het vaakst van volwassenen krijgen in plaats van het aan hen door te geven. Deze bevindingen komen overeen met andere recent gepubliceerde HHC-onderzoeken in China. Van de 68 kinderen met bevestigde COVID-19 die van 20 januari tot 27 februari 2020 werden opgenomen in het Qingdao Women’s and Children’s Hospital, en met volledige epidemiologische gegevens, waren 65 (95,59%) patiënten HHC’s van eerder geïnfecteerde volwassenen. Van 7 van de 10 kinderen die buiten Wuhan (China) waren opgenomen, was er in slechts 1 geval een mogelijke overdracht van kind op volwassene;
    • De infectiviteit van sommige asymptomatische SARS-CoV-2-dragers is mogelijk zwak;
    • Er is een verband tussen IC opname en trombose;
    • PCR testen zijn zonder een aanvullende serologische test onbetrouwbaar;
    • Ventilatie speelt een essentiële rol.
    De Volkskrant schreef: Het Outbreak Management Team en de regering hebben zich op het standpunt gesteld dat mondkapjes vanuit gezondheidsperspectief niet noodzakelijk zijn. Mondkapjes kunnen wel nuttig zijn in experimenten met betrekking tot gedragsbeïnvloeding. Voor het onderwijs betekent dit dat er geen medisch argument is om mondkapjes te verplichten. Het beïnvloeden van gedrag behoort standaard tot de pedagogische taak van de docent. Dus nu zijn ook kinderen het slachtoffer van het grootste experiment ooit.
    Last but not least, als Covid-19 echt het killer-virus is zoals men suggereert dan zouden bepaalde mensen zich buiten de camera’s om strikt aan de maatregelen houden.
    Zoals ik al eerder zei, het houdt niet op, niet vanzelf.

BLIJF VAN DE KINDEREN AF! KOM IN ACTIE!

Bronnenlijst:

Viruswaarheid