Pieter Stuurman - Mindgame voor de Tweede Golf

• woensdag 19 augustus 2020
  • Categorie:
  • Gedragsbeïnvloeding": hoeveel hebben mensen nog meer nodig om te snappen dat dit psychologische oorlogsvoering is?

18-8-2020

Zie hier

Gedragsbeïnvloeding": hoeveel hebben mensen nog meer nodig om te snappen dat dit psychologische oorlogsvoering is? U dient allen hersenloze, volgzame, kritiekloze schapen te worden, in de opmars naar "Het Nieuwe Normaal" van schendingen van mensenrechten, vooropgezette armoede, vernietiging van het individu, dus eigenlijk simpelweg de vernietiging van onze menselijkheid. En dat alles om de wereldelite nóg rijker en machtiger te maken, wederom ten koste van ons. Ik sterf liever dan dat ik hieraan mee ga doen, dat meen ik bloedserieus, want wat men op de planning heeft staan (de wereldelite; niet Rutte/De Jonge/Van Dissel/Gabberwaus, die zijn daar veel te simpel voor) voor ons is geen menswaardig leven meer.

Pieter Stuurman https://www.facebook.com/pieter.stuurman Blog http://pieterstuurman.blogspot.com/