Onze kinderen!!

• woensdag 5 augustus 2020
  • Categorie: , , ,
  • Alle kinderen van Nederland zijn in gevaar!

Onze kinderen!!

Screenshot_37
    (Door: “Elise Nijmegen”)
    Uw kind, uw kleinkind, buurjongen of -meisje, neefje, nichtje of de kleine van een goede vriend of vriendin… Ze zijn in gevaar! Alle kinderen van Nederland zijn in gevaar! Ze zijn in gevaar, omdat de scholen nu nieuwe richtlijnen hebben gekregen, rechtstreeks van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO), een onderdeel van de net zo corrupte Verenigde Naties. Deze richtlijnen zeggen expliciet dat u toestemming geeft voor het vaccineren van uw kind als u uw kind na de grote vakantie in september weer naar school stuurt.
    Ook zijn er nieuwe richtlijnen van de VN en de EU voor peuters en kleuters en andere kinderen die hen leren dat het oké is om op zeer jonge leeftijd te masturberen; kunnen peuters dat nog niet, dan mogen kleuters ze helpen…
    Misschien heeft dat te maken met de “nieuwe opgedrongen globalistische mindset”, het zogenaamde nieuwe (ab)normaal, dat mijns inziens nauw verweven is met de mondiale pedofielenring waar nu in vele landen een licht op geschenen wordt en het een kwestie van tijd is voordat alle spelers van deze satanistische organisatie in het volle licht zijn gezet!
    Ook lopen uw kinderen gevaar op school door de wifi en 5G.
    www.transitieweb.nl
    Willen we nog meer Rutte? Dacht het niet!!!
    Uw kinderen, daar mag u mijns inziens over beslissen en niet de WHO, de VN, de EU of dit dwazenkabinet!
    Uw kinderen zijn uw dierbaarste bezit en politici, net zoals ze met onze ouderen doen, handelen niet in het belang van de Nederlandse kinderen.  Ze leren op scholen allerlei globalistische nonsens, een nieuw normaal dat mijns inziens 90% van de Nederlanders niet wil.
    Wees de verandering, gebruik gezond verstand en sluit u aan bij de groeiende verzetsbeweging die democratie, vrijheid en zelfbeschikking willen. Laten we samen de toekomst die globalisten voor ogen hebben voor onze kinderen veranderen en zorgen dat onze kinderen onze normale beschaafde normen en waarden meekrijgen! We strijden met zijn allen voor ons Nederland, onze vrijheid en een goede toekomst zonder dictatuur voor onze kinderen!!!
    Door:
    “Elise Nijmegen”