Deense minister van Immigratie noemt integratie “fiasco” en zet in op gedwongen terugkeer

• zondag 9 augustus 2020
  • Categorie:
  • Immigranten uit het Verre Oosten doen het daarentegen veel beter.

Deense minister van Immigratie noemt integratie “fiasco” en zet in op gedwongen terugkeer

Screenshot_135
    (Door: “Xander”)
    Immigranten uit Arabische/moslimlanden nauwelijks te integreren en aan het werk te zetten – Import in sociale zekerheid wordt onbetaalbaar, daarom krijgen migranten niet meer meteen een uitkering, en moeten ze akkoord gaan met terugkeer zodra hun thuisland veilig is
    De Deense minister van Immigratie Mattias Tesfaye (foto), zelf zoon van een Ethiopische immigrant, noemt de integratie van migranten die de afgelopen jaren uit het Midden-Oosten en Noord-Afrika kwamen, letterlijk ‘een fiasco’. Zo kon na 5 jaar slechts 17% van de vrouwen uit Syrië aan het werk worden gezet. Immigranten uit het Verre Oosten doen het daarentegen veel beter. Dat snijdt een thema aan dat ook in ons land ‘verboden’ en zelfs ‘racistisch’ is verklaard, namelijk dat niet alle culturen mensen met eenzelfde mentaliteit en ethiek voortbrengen, en sommige culturen overduidelijk onverenigbaar zijn met onze Westerse samenleving.
    ‘Helaas kunnen we ons niet veroorloven verrast te zijn,’ verklaarde Tesfaye, wijzend op het feit dat ook van de Syrische mannen na 5 jaar nog niet de helft aan het werk is. ‘Als we hetzelfde integratiebeleid blijven volgen, krijgen we dezelfde resultaten.’ Immigranten uit Thailand, de Filippijnen en China doen het daarentegen veel beter dan immigranten uit het Midden-Oosten.’

Johann zei

Het is hier momenteel pre verkiezingstijd dus onze politici laten absoluut geen geluiden horen om de stroom immigranten in NL stop te zetten. Je zou als politicus zomaar wat stemmen kunnen missen, dus weg je warme blauwe zetel in die knusse Tweede Kamer van pappen en nat houden !

We zitten al 50 jaar, JA 50 JAAR!! met deze ellende.
    Ze willen niet werken, ze willen alleen maar binnenhalen. Letterlijk en figuurlijk.
    Opbokken met alles wat pislam is. Ze willen ons niet!

Maar ja, dan moeten de mensen wel rechts stemmen.

Wilders moet al ruim 12 jaar beveiligd worden omdat moslims en extreem linkse dwazen, en dat zijn er nogal wat, hem willen vermoorden. Dagelijks krijgt hij de meest gruwelijke bedreigingen toegewenst van het Marokkaanse tuig wat al lang teruggestuurd had moeten worden naar het Rif gebergte.
    Kort geleden werd er over Rutte door een cabaretier iets gezegd wat niet fatsoenlijk was, dat hoort niet, maar heel zogenaamd fatsoenlijk Nederland waaronder Seegers van de Christen Unie wisten te vertellen hoe ernstig dit was. Dit alles geeft aan wat een stel ongelooflijk hypocriete gluiperds politieke figuren als Seegers wel niet zijn met in hun kielzog de media met als meest smerige de NPO, Volkskrant, NRC, Trouw, AD en Parool.
    Ook de moord op de blanke jongen Bas van Hout, die op advies van Rutte verbaal optrad tegen een getinte horlogedief, werd door de smeerlappen doodgezwegen. Een zwarte draaideurcrimineel in Amerika nam dagenlang het nieuws in beslag, dat kan wel als het maar zwart of getint is, zo erg is het intussen in Nederland en de EU.