Onderzoek TV-zender naar cijfers VS: Nog geen 30% overleden door Covid-19

• zondag 26 juli 2020
  • Categorie:
  • Inwoners van Zuid Florida zijn woest over het kunstmatig extreem opgeblazen dodental.

Onderzoek TV-zender naar cijfers VS: Nog geen 30% overleden door Covid-19

Door je hoofd geschoten in Florida? Doodsoorzaak: Covid-19.
    ————————————————————————————————————————————-
    Florida: Kogel door je kop? Covid-19 – Ongelukkig gevallen? Covid-19 – Parkinson fataal? Covid-19 – Gouverneur noemt het ‘belachelijk’ dat grote aantallen mensen die als ‘coronapatiënt’ worden geregistreerd geen bloedonderzoek hebben gehad of niet eens bij een arts zijn geweest
    ————————————————————————————————————————————–
    In de Verenigde Staten zijn in tegenstelling tot in Nederland her en der nog journalisten in de mainstream media actief die hun beroep nog steeds serieus nemen, en niet enkel overheidspropaganda willen papegaaien, waar hier met name NU.nl, de NOS, Nieuwsuur, Jeroen Pauw en de grote dagbladen zo berucht om staan. In Florida, waar het aantal besmettingen pijlsnel zou oplopen, gingen journalisten van de regionale zender CBS 12 West Palm op onderzoek uit, en ontdekten dat mensen die door hun hoofd zijn geschoten, een fatale val maakten, of zijn overleden aan Parkinson, als Covid-19 doden in de statistieken terecht zijn gekomen. Een paar dagen geleden bleek met een dodelijk slachtoffer van een motorongeluk hetzelfde te zijn gebeurd (zie dit artikel). Al met al blijkt ruim 70% van de geregistreerde ‘corona’ doden aan iets anders te zijn overleden.
    Het I-Team van CBS12 kwam erachter dat een 60 jarige man die een kogel door zijn hoofd had gekregen, een 90 jarige man die ten val was gekomen, en een 77 jarige vrouw die was overleden aan Parkinson, als Covid-19 slachtoffers de boeken zijn ingegaan. Op basis van de medische rapporten bleek dat van de 581 doden er slechts 169 daadwerkelijk alleen aan Covid-19 zijn overleden. Dan laten we de grote twijfels over de juistheid van die diagnose nog maar even buiten beschouwing.
    Inwoners van Zuid Florida zijn woest over het kunstmatig extreem opgeblazen dodental. ‘Ik denk dat dit compleet misleidend is,’ reageerde Rachel Eade, een inwoner van Palm Beach die zelf al enige tijd onderzoek naar deze situatie doet, en met een groep de regionale overheid heeft aangeklaagd vanwege de mondkapjesplicht. ‘We moeten de gevallen die niet exclusief aan Covid zijn overleden eruit halen, en de mensen deze informatie geven.’
    Gouverneur: ‘Belachelijk’ dat zoveel mensen onterecht worden meegeteld
    Gouverneur Ron DeSantis erkende onlangs tegenover Fox News dat hij erover is geïnformeerd dat de cijfers niet kloppen. ‘Als je enkel een auto ongeluk hebt gehad… En we hebben andere gevallen gehad waarbij er geen echt verband is, en die toch zijn meegeteld. We willen er naar gaan kijken hoe vaak dit precies gebeurt.’ (1)
    De Republikein kondigde aan dat onderzocht zal worden waarom zoveel mensen als coronapatiënt in de cijfers terecht komen, terwijl ze in realiteit niet eens een bloedonderzoek hebben gehad of zelfs maar bij een arts zijn geweest. ‘Dit is belachelijk,’ gaf hij als commentaar (2).
    Tal van laboratoria in Florida blijken wagonladingen valse positieven te melden, met een gigantisch vertekend beeld in de statistieken als gevolg (3). Van de 400.000 corona besmettingen kunnen er daarom rustig zo’n 300.000 worden geschrapt. En van de ruim 100.000 overgebleven is het gezien de onbetrouwbare testen en meetmethodes nog maar zeer de vraag of ze wel echt zijn besmet. (Zie in dit verband ook ons recente artikel over Europese toppathologen, die verklaarden dat helemaal niemand aan Covid-19 is overleden.)
    Stroom van klachten van nooit op Covid geteste mensen
    Ook FOX35 News, een concurrent van CBS12, meldde dat heel veel inwoners van de Sunshine State klagen dat hun gezins- en familieleden te horen hebben gekregen dat ze Covid-19 hebben, terwijl ze nooit zijn getest. ‘Sinds wij de corona cijfers zijn gaan onderzoeken, stromen dit soort berichten binnen,’ aldus de zender. ‘Leugens, grove leugens, en statistieken,’ gaf iemand als cynisch commentaar. ‘Aan u wijsgemaakt door ‘experts’.’
    Ondertussen gaat de ‘Masker Gestapo’ in Miami rustig door met het geven van boetes van $ 100,- aan mensen die geen mondkapje dragen. Bedrijven krijgen zelfs een prent van $ 500,-. Drie boetes? Dan moet je voor de rechter verschijnen. (4)
    Nederland: Onnatuurlijk scherpe daling griep in april en mei
    Uit de Nederlandse statistieken viel al op te maken dat vooral in de corona lockdown maanden april en mei het aantal griepgevallen en griepdoden plotseling op onnatuurlijke wijze naar zeer lage niveaus daalde. Het zal daarom interessant zijn om aan het einde van het jaar de (ongemanipuleerde) cijfers te bestuderen (tenminste, als die tegen die tijd nog worden gepubliceerd). Dan zal blijken hoeveel extra doden er écht zijn gevallen.
    Xander