Vervolggesprek met huisarts Rob Elens

• dinsdag 12 mei 2020
  • Categorie:
  • VIDEO: Vervolggesprek met huisarts Rob Elens (vanaf 1:10)

Blue Tiger Studio: Na het vorige interview (vanaf 1:10) met huisarts Rob Elens over corona-medicatie die door de inspectie verboden werd (terwijl ze ook nog eens het verkeerde medicijn voor ogen had), maken we een follow-up met dr. Rob over wat u zelf kunt doen tegen corona. En… we stellen ook uw kijkersvragen aan dr. Rob!: Hoe kunnen gewone mensen zich weerbaar maken tegen Covid-19 – Hoe kunnen mantelzorgers zichzelf en hun hulpbehoevende weerbaar maken tegen Covid-19 – Wat kunnen zorgverleners die met corona-patiënten werken, nemen uit voorzorg?
    Geplaatst door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)
    h/t “Konkie”

_______________________________________________

Wij

vrienden van een vrij leven

constateren

• Dat de regering het coronaprobleem niet in de hand heeft en niet alle mogelijkheden onderzoekt.
    • Nalaat reeds succesvolle behandelingen onder de aandacht te brengen
    • Daardoor blijft deze crises maar voort duren.
    • We moeten ervoor te zorgen dat wij sneller deze verschrikkelijke ziekte overwinnen
    • Dokter huisarts Rob Elens uit het Limburgse Meijel claimt een succesvolle behandeling met hydrochloroquine, zink en azitromycine

en verzoeken

• dit serieus aandacht geven en daar openbaar onderzoek naar doen en deze meeneemt in de strijd tegen het virus.
    • dat de regering hier snel op reageert en de artsen toestaan deze behandeling voor te kunnen schrijven.