RIVM gesponsord door stichting van techmiljardair Bill Gates. Kunnen we de overheid nog vertrouwen?

• zaterdag 18 april 2020
  • Categorie:
  • Internetspeurders zijn op een pagina van het RIVM gestuit waaruit blijkt dat het overheidsinstituut geld heeft ontvangen van de Bill & Melinda Gates Foundation.

17 april 2020
    Op de pagina, die is aangemaakt op 1 juni 2011, valt te lezen:
    Als onderdeel van de voorbereidingen op de wereldwijde eradicatie van polio ontwikkelt het RIVM voor de World Health Organization (WHO) een nieuw en veilig poliovaccin voor lokale productie in ontwikkelingslanden.
    Recent zijn klinische lots van het geïnactiveerde poliovaccin (IPV) geproduceerd, gebaseerd op verzwakte “Sabin” poliovirusstammen. Dit Sabin-IPV vaccin zal binnenkort in een klinische studie in mensen worden getest. Daarnaast zal de ontwikkelde technologie worden overgedragen aan producenten in opkomende landen. Hiervoor zijn de voorbereidingen gestart en de WHO heeft de eerste twee potentiële partners geselecteerd.
    De WHO en het RIVM zijn hiertoe financieel in staat gesteld door de Bill & Melinda Gates Foundation.
    De pagina is ontdekt door twitteraar de Redacteur. Hij schreef er het volgende over:

Publicist Sietske Bergsma voegde hieraan toe:

Nu bekend is dat ons eigen huis-tuin-en-keuken @RIVM wordt gesponsord door een Big-Tech miljardair, is het misschien zaak om eens door te vragen naar de richting van de allerbeste bedoelingen?
    (via @DeRedacteur_)

Afbeelding weergeven op Twitter

813 mensen praten hierover
    NineForNews.nl

Dekker zei

Dit wetende is het dan vreemd dat het goedkope en simpele geneesmiddel van de huisarts uit Limburg door de Overheid verboden wordt het te gebruiken?
    Zo langzamerhand komt steeds meer naar buiten dat de Overheid zo corrupt als de pest is. De media weten zo langzamerhand ook dat het niet meer onder de pet te houden is en daarom dat de kritische artikelen in de kranten steeds talrijker worden, zelfs in de Volkskrant.
    Helaas blijven de publieke omroepen met de NOS voorop volharden in hun leugens en halve waarheden. Tijd dat daar de bezem eens doorheen gaat, nog beter zou zijn om die hele bende op te doeken, scheelt ons ook bijna 1 MILJARD.

Dit is een wereldwijde valse vlag operatie om alle vrijheden af te nemen, en verplicht vaccineren in te voeren. Idem vaccineren met microchip, Gates heeft patent op elektronisch betaalsysteem via onderhuidse chip. Daarnaast heeft hij zich qua belangen op alle fronten ingekocht in Nederland via zijn foundation https://www.gatesfoundation.org/How-We-Work/Quick-Links/Grants-Database#q/k=netherlands . Zelfde strategie als Clinton Foundation en wat de Rockefellers deden en doen. Mooie bijkomstigheid voor de elite die naar een nieuwe wereld orde streven is dat het midden- en kleinbedrijf grotendeels naar de kloten gaat, prachtig mooie kans voor de elite om nog meer van de aarde in bezit te krijgen. Als je echt wat over corona wilt weten bekijk dan de video's van Dr. Rashid A. Buttar en die van Dr. Shiva Ayyadurai. We worden massaal bedonderd omdat er heel wat anders aan de hand is de mean stream media ons doen willen geloven.

Unknown zei

Ha ha ha