RIVM: 48 sterfgevallen erbij en 88 nieuw gemelde ziekenhuisopnames

• dinsdag 28 april 2020
  • Het aantal gemelde sterfgevallen als gevolg van het coronavirus is gestegen met 48. Dat meldt het RIVM. Het totaal staat nu op 4566 dodelijke slachtoffers in Nederland. Het aantal meldingen van mensen die in het ziekenhuis opgenomen zijn of zijn geweest is toegenomen met 88. Een totaal van 10.609.

Dekker zei

Hoe we keer op keer worden beetgenomen door regering, RIVM en de media.
    Allereerst worden de doden uit de verzorgingshuizen niet meegeteld en ondanks dat er veel doden vallen door het virus en hoe triest het ook is, we horen regering en media niet over de 150.000 doden die jaarlijks vallen door alleen al kanker. Worden dan ook maatregelen genomen zoals het verbieden van gemanipuleerd voedsel of het verbieden van de tonnen gif die over ons voedsel uitgestort worden? Nee daar hoor je ze niet over want dat kost de multinationals te veel gel en dan zijn de regeerders niet thuis.
    Nog een staaltje van hoe we door de media worden beetgenomen: Zowel RTL, de NOS als het ANP weten te melden dat het de warmste koningsdag OOIT was. Ze vergeten er bij te zeggen dat het de warmste dag op de viering van Willem was, dus dat is 6 jaar. Zo worden we dus dag in dag uit geïndoctrineerd. Kijken naar RTL en de NOS zorgt voor een veel te hoge bloeddruk vanwege de halve en hele onwaarheden.