43e Open Water Wedstrijd in het Oude Veer afgelast

• dinsdag 28 april 2020
  • Categorie:

• HOLLANDS KROON - ANNA PAULOWNA – De inschrijvingen voor de 43e Open Water Wedstrijd op zaterdag 27 juni 2020 waren nog niet lang geopend. Helaas is tijdens de laatste persconferentie over het Coronavirus bekend geworden dat alle evenementen tot 1 september worden afgelast. Zo ook de Open Water Wedstrijd in het Oude Veer.

28-4-2020

Gezondheid belangrijker
    Voorzitter Annet Huiberts: “We hadden er de laatste weken al een klein beetje rekening mee gehouden, maar we hebben toch nog even gewacht om de definitieve beslissing te nemen. Helaas, maar de gezondheid van zowel de zwemmers, de organisatie als het publiek is vele malen belangrijker.

Het is natuurlijk vervelend om een dergelijke beslissing opgelegd te krijgen, vooral omdat er al een aantal enthousiaste zwemmers zich hadden aangemeld. In de tussentijd, zorg goed voor jezelf en voor elkaar.”

Via de (social) media houdt de organisatie iedereen op de hoogte over de verdere ontwikkelingen.

Zwemvereniging Oude Veer