Nationalisme boven globalisme!

• maandag 30 maart 2020
  • Categorie: , ,
  • Uit de EU en de VN en al helemaal uit die dubieuze WHO is beter voor onze toekomst en die van onze kinderen.

Nationalisme boven globalisme!

Screenshot_50
    (Door: “Elise Nijmegen”)
    Het Europees Parlement, waar mijns inziens iedereen die nog een realistische kijk heeft op dingen eigenlijk wel van af wil, heeft medewerkers die net zo narcistisch zijn ingesteld als de leden van de Europese Commissie. De EU-parlementariërs werken nu thuis, maar eisen dat de dagvergoeding voor dienstreizen gewoon wordt doorbetaald. Dat is € 323,- euro per dag. Voor het reizen… Een gemiddelde EU-parlementariër krijgt zo’n € 5000,- per maand alleen al aan reiskosten.https://jdreport.com
    Het gaat altijd om macht en geld, en zo ook bij onderstaand schandaal in North Shopshire. Het parlementslid van de Conservatieven, Owen Paterson, promoot het gebruik van testkits en verdient gemiddeld zo’n £ 100.000,- per jaar aan het bedrijf dat het maakt, waarvan hij ook adviseur is.www.thecanary.co
    Onderstaand artikel heeft een actie, de actie “PSD2 me niet zonder mijn toestemming”. PSD2 is een nieuwe wet die het bankgeheim heeft opengebroken voor andere commerciële doelen dan het betalingsverkeer. Het probleem is dat anderen die toestemming geven aan de bank, u in hun datapakket kunnen hebben en uw gegevens, zonder dat u daar zelf toestemming voor heeft gegeven, bij andere commerciële bedrijven in heel Europa terechtkomen.
    De president van Wit-Rusland zegt dat wodka en sauna’s Covid-19 zullen afweren. Voetbalwedstrijden gaan daar gewoon door en zullen in alle waarschijnlijkheid ook gewoon het hele seizoen doorgaan.
    Er gebeurt veel achter de schermen en patriotten in Amerika hebben de Federal Reserve failliet verklaard en haar functie in de Amerikaanse schatkist overgenomen, zo laat onderstaand artikel ons weten. De enorme geldmacht is hiermee afgepakt van Henry Kissinger, de Rockefellers en de Rothchilds. En dat is heel belangrijk, aangezien de Federal Reserve Bank gekoppeld is aan de EU, dit betekent dat de EU geen geld meer zal krijgen van deze grote bank.
    Zoals met alles wat door het nationale politieke kartel van de EU of de VN wordt gepromoot, is de berichtgeving over het gepromote onderwerp altijd positief. Of het nu gaat over de windmolens (die SF6 gas lekken), de zonnepanelen (die niet recyclebaar zijn), de smartmeters (die ongezonde straling afgeven en voor mega-hoge rekeningen zorgen), het sprookje van de vredelievende islam, ”het achter de bevolking staan” of over de positieve dingen die 5G ons gaat brengen. 5G gaat helemaal niets positiefs brengen voor de gezondheid van de mens. Onderstaand filmpje laat ons zien dat 5G antennes zeer gevaarlijk kunnen zijn, mensen kunnen volgen. Ze zijn op afstand te controleren, al weet niemand precies wie de eindverantwoordelijke is, wie het 5G-net beheert. Misschien wel Soros…
    In onderstaand verslag door Derrick Broze en Josh del Sol leest u hoe ondertussen 5G wordt uitgerold in buurten en scholen. Niet alleen in Amerika, maar ook in Europa. Zou deze corona-hysterie dienen als een cover-up? Om de installatie van 5G te bespoedigen, waartegen wereldwijd heel veel weerstand is? Op dit moment gebruiken al minstens 11 landen de smartphones van mensen om ze tijdens deze Covid-19-pandemie onrechtmatig te volgen. Ondanks uw privacyrechten… Er wordt tegen ons gelogen over de virulentie van Covid-19, zo leest u in het artikel.
    www.takebackyourpower.net
    Wist u dat er een Europees arrestatiebevel bestond? Dat wil zeggen dat bijvoorbeeld een Poolse officier van justitie aan de Nederlandse politie kan vragen, zonder opgaaf van redenen, om iemand, al dan niet Nederlander, te arresteren. Het Europees arrestatiebevel houdt in dat een Nederlandse rechter het arrestatiebevel van een collega uit een ander EU-land dient te respecteren. Geen enkele instantie in Nederland is meer bevoegd om de beschuldiging en het gerechtelijke uitleveringsbevel gerechtelijk te onderzoeken. U kunt dus in uw eigen land iets doen wat in een ander EU-land niet mag en zou dan in principe, door de dictatoriale EU-regels, door een officier van justitie in een ander EU-land gearresteerd kunnen worden… Bizar maar waar. “Het Europees arrestatiebevel zal de op recht en gerechtigheid gebaseerde rechtssystemen van praktisch alle Europese landen volledig omvormen en uiteindelijk tenietdoen”.
    Het is gewoon waanzin wat er gebeurt door toedoen van anti-Nederlandse politici in Den Haag die geen lef genoeg hebben, of simpelweg niet de wil, om Nederland te behoeden voor het dictatoriale globalisme, misschien beter communisme genoemd, waar we nu, door het zo “gevaarlijke” corona-virus ingeleid zijn.
    Deel zoveel mogelijk berichten met elkaar die de waarheid vertellen. App, mail, sms of bel elkaar en praat politiek! Praat over de toekomst van onze kinderen, die tegenwoordig blootgesteld worden aan vele gevaren dankzij dubieuze wet- en regelgeving die ze niet voldoende beschermt tegen antiwesters gedachtegoed, oversekste dragqueens, vaccinaties, pedofielen, salafisten en 5G.
    Dat alles al heel lang gepland is, wordt duidelijk uit onderstaand filmpje, waarin u kunt zien hoe het “corona-virus” alles beïnvloedt in ons leven. De titel: “Dit is de meest belangrijke video die u ooit zult zien!”
    Uit de EU en de VN en al helemaal uit die dubieuze WHO is beter voor onze toekomst en die van onze kinderen. Nationalisme gaat boven globalisme!
    Door:
    “Elise Nijmegen”