Ambtenaren passen onwelgevallige stikstofrapporten aan, omdat de mondiale verduurzaamheidsagenda van de VN gevolgd moet worden

• maandag 30 december 2019
  • Categorie: , , , ,
  • De “verduurzaamheidsagenda”, de angstaanjagende klimaatagenda die ervoor moet zorgen dat de wereldbevolking uiteindelijk onder controle komt van de VN.
    29-12-2019
    (Door: “Elise Nijmegen”)
    Het hele land ligt plat om het stikstofbeleid. Boeren mogen niets, bouwers mogen niets en het heeft dan te maken met het klimaat en het redden van de aarde, want de mens is echt heel slecht bezig zo willen ze u laten geloven… Eigenlijk komt het beleid voort uit de ideeën van de Club van Rome van heel lang gelden en dat gedachtegoed, een communistisch gedachtegoed, is vastgelegd in het zoveelste door de Nederlandse regering stiekem getekende verdrag, Agenda 21 van de Verenigde Naties. De “verduurzaamheidsagenda”, de angstaanjagende klimaatagenda die ervoor moet zorgen dat de wereldbevolking uiteindelijk onder controle komt van de VN.
    Ik dwaal af. Het ging over de stikstofhysterie die, zo blijkt nu, ik vraag me af in opdracht van wie, is gebaseerd op berekeningen die door ambtenaren zijn aangepast om te voldoen aan het gevraagde eindresultaat. Onderstaand van bericht laat ons weten dat het ministerie van Economische Zaken ecologen onder druk zou hebben gezet om hun conclusies over de kans op herstel van Natura 2000 gebieden aan te passen. Natuurbehoud werd daarin ondergeschikt gemaakt. De experts hebben de resultaten onder druk aangepast, maar ambtenaren hebben zelf ook nog onwelgevallige rapporten veranderd. Ik sta steeds weer versteld wat een corruptie er heerst in de Rutte-ministeries….
    www.rtlz.nl
    De zogenaamde groene duurzame klimaatvriendelijke plannen zijn allemaal niet zo groen en ecologisch verantwoord; windmolens lekken SF6 gas, biomassacentrales vernietigen de natuur dubbel – het kappen van bomen en het uitstoten van emissies die de gezondheid van de mens aantasten -, zonnepanelen worden bijna niet gerecycled en de elektrische auto’s zijn ook niet zo groen.
    Onderstaand bericht laat ons weten dat de elektrische auto juist een klimaatcatastrofe is en een zinloze droom. Professor Jorg Wellnitz van de Technische Universiteit van Ingolstadt spreekt deze beweringen uit en zijn mening wordt gedeeld door vele andere deskundigen. Overstappen op elektrische auto’s geeft geen merkbaar effect op het klimaat, en hij vervolgt met een citaat van klimaatwetenschapper Bjorn Lomborg, die de Duitse groene transitie ziet als een enorme verspilling van hulpbronnen: “Als Duitsland vanaf nu 80 jaar lang 43 miljard euro investeert in CO2-reductie zal de opwarming van de Aarde worden teruggedrongen met slechts 0,01 graad”.
    Hij is van mening dat we juist dieselmotoren nodig hebben, omdat die ”zeer efficiënt en schoon zijn”.  Dr. Wellnitz claimt dat een klimaatneutraal Europa onmogelijk is zolang we goederen blijven produceren in China of India en het klimaat meer een ideologie is geworden.
    www.ninefornews.nl
    De Europese Centrale Bank, de ECB, is de grootste bedreiging voor onze welvaart en vrijheid. Dat is zo, aldus onderstaand artikel, omdat o.a. met de ingevoerde negatieve rente de welvaart van de burgers verplaatst wordt naar diegenen die aan de top van de piramide staan.
    Negatieve rentes zijn per definitie gunstig voor diegenen die de leningen uitgeven, terwijl spaarders en (toekomstige gepensioneerden) worden gestraft, in de EU verliezen zij door het ECB-beleid 160 miljard per jaar! Het piramidespel is verboden, maar wordt mijns inziens op wereldniveau gespeeld…
    www.xandernieuws.net
    De Afrikanisering van Europa was in 2008 al besloten en grotendeels ongemerkt heeft het EU-parlement een resolutie aangenomen over “Grondrechten van mensen met Afrikaanse afkomst in Europa”, net zoiets als Resolutie 1743 voor Mohammedanen. Alleen de Engelse kranten berichten er destijds over, over het geheime complot om 50 miljoen Afrikaanse “werknemers” de EU binnen te laten.
    Een hervestigingsprogramma. Eén van de punten van de resolutie is bijvoorbeeld; aangezien Afrikanen op de woningmarkt worden gediscrimineerd, moet de staat ervoor zorgen dat ze niet langer in “geografische segregatie in gebieden met lage inkomens met slechte kwaliteit en beperkte levensomstandigheden” hoeven te leven. Een voorkeursbehandeling? Waar is de resolutie voor Nederlanders in Nederland? Of voor Europeanen in Europa?
    www.unzensuriert.at
    Mijns inziens worden we door de politiek belogen, bedrogen, genegeerd en al heel lang niet meer serieus genomen. Alles moet van het politieke kartel wijken voor de VN-klimaatideologie. Er worden door ambtenaren gegevens over stikstof vervalst, en diegene die daarvoor verantwoordelijk is, die opdracht heeft gegeven zou ter verantwoording geroepen moeten worden. Fraude kan niet geaccepteerd worden en volgens mij, nu dit bekend is geworden, zou er onmiddellijk over gedebatteerd moeten worden, alle stikstofbeleidsplannen de prullenbak in en laat de boeren weer boeren en de bouwers weer bouwen.
    De politiek heeft al jaren geleden de Nederlandse bevolking in de steek gelaten en het is tijd dat wij, de Nederlandse bevolking, de touwtjes weer in handen krijgen en democratisch beslissen wat er wel en niet met ons land gebeurt. Maar waar we het mijns inziens merendeels wel over eens zijn met zijn allen is dat de Rutte-kabinetten een desastreus effect hebben op Nederland. In elke sector zijn door het politieke wanbeleid problemen ontstaan, of het nu gaat over pensioenen, de politie, leraren, bouwers, de open grenzen, thuiszorg of boeren, de Rutte-kabinetten hebben gezorgd voor vele tekorten, achterstanden, slachtoffers, doden en hebben een groot gevoel van onveiligheid in de maatschappij gecreëerd en een bijna onherstelbaar wantrouwen van de burger in de politiek.
    Neem contact op met gelijkgestemden, samen kunnen we meer Nederlanders wakker schudden en massaal onze steun verlenen aan de eventuele acties die er misschien nog komen van de boeren en bouwers, aangezien die, zo kan ik me indenken, de onderste steen boven willen krijgen in het “StikstofGate”-verhaal dat al gezorgd heeft voor faillissementen.
    Door:
    “Elise Nijmegen”