Welke initiatieven in Hollands Kroon verdienen € 3.750,-? Stemt u mee?

• woensdag 27 november 2019
  • Er zijn in totaal 66 inzendingen gedaan.

Welke initiatieven in Hollands Kroon verdienen € 3.750,-? Stemt u mee?

Voor het delen van onze kennis en ervaring vraagt Hollands Kroon een (kleine) vergoeding. Deze vergoeding houden wij niet voor onszelf, maar doneren wij aan vier initiatieven in Hollands Kroon. Via ons participatieplatform denkmee.hollandskroon.nl hebben wij inwoners gevraagd welke initiatieven volgens hen een bedrag van € 3.750,- verdienen. Er zijn in totaal 66 inzendingen gedaan. Inmiddels zijn alle initiatieven beoordeeld of deze voldoen aan de gestelde voorwaarden. Dit zijn er 34. Zij gaan door naar de stemronde. Stemt u mee? Dit kan via denkmee.hollandskroon.nl.

Hoe kan ik stemmen?

Klik op de oranje button op deze pagina om naar het platform te gaan. U kunt zich registreren met een e-mailadres. Registratie is verplicht om ervoor te zorgen dat iedereen maar één keer per persoon kan stemmen. Vul op het platform uw winkelmandje met uw favoriete ideeën (tot maximaal 4). Klik vervolgens op ‘bevestig mijn uitgaven’. Op dat moment heeft u uw stem uitgebracht.
    U kunt op maximaal vier initiatieven stemmen die samen € 15.000,- vormen. Stemmen kan tot en met zondag 15 december 2019. De vier initiatieven met de meeste stemmen winnen ieder € 3.750,-. De winnaars worden op donderdag 19 december bekend gemaakt.

Waarom moet ik mij registreren op denkmee.hollandskroon.nl om te kunnen stemmen?

Om ervoor te zorgen dat iedereen maar één keer per persoon kan stemmen. Uw gegevens zijn veilig. Ieder account moet uniek zijn en gekoppeld aan een natuurlijk persoon. Iedere gebruiker heeft het recht één account aan te maken. Als wordt vastgesteld dat één persoon meerdere accounts heeft, behouden wij ons het recht om deze accounts te verwijderen.

Afgevallen initiatieven

Wij willen iedereen ontzettend bedanken voor het indienen van alle initiatieven! De afgevallen ideeën hebben wij doorverwezen naar team Kernbeheer of de Hollands Kroonse Uitdaging. Mogelijk dat de initiatieven via die weg tot uitvoering kunnen worden gebracht.

Hoe log ik in op het platform?

Inloggen kan eenvoudig door u aan te melden met uw voornaam, naam en e-mailadres. U kunt ook uw Google- of Facebook-account gebruiken. Enkel uw naam en voornaam zijn zichtbaar voor anderen.

Wie kan zich registreren op het online ideeën platform?

Iedereen die wil, kan een vraagstuk volgen. Iedereen kan de ingediende ideeën en reacties lezen. Het platform is openbaar. Wilt u zelf meedoen aan het vraagstuk (eigen ideeën geven, reageren op andere ideeën of aanwezige bijdragen steunen of delen), dan moet u een account aanmaken. Enkel geregistreerde deelnemers kunnen een actieve bijdrage leveren aan het online ideeën platform. U registreert zich via een e-mailadres of Facebook of Google profiel.

denkmee.hollandskroon.nl

Denkmee.hollandskroon.nl is een initiatief van de gemeente Hollands Kroon en kan worden ingezet voor allerhande inspraakprocessen: ideeën ophalen, stemmen, discussiëren, enquêtes, polls, burgerbegroting, openbare onderzoeken, online mapping, scenarioplanning, ondersteuning voor adviesraden en comités, etc. Op de homepagina zie je welke processen actief zijn of in welke fase een proces zich bevindt.

HK