Vier bijeenkomsten voor inwoners en ondernemers over gebiedsplan Wieringemeer

• maandag 18 november 2019
  • Categorie: , ,
  • Hollands Kroon - Bij iedere bijeenkomst (4) is er plek voor maximaal 30 personen. VOL=VOL18-11-2019

Vier bijeenkomsten voor inwoners en ondernemers over gebiedsplan Wieringemeer

Het concept Gebiedsplan Wieringermeer is klaar. Hierover organiseren we vier bijeenkomsten voor inwoners, agrariërs en ondernemers op 9 en 11 december 2019. U bent van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn.

Tijdens de bijeenkomst geven we een korte toelichting op het concept Gebiedsplan. Daarna gaan we in gesprek over de gevolgen van het concept Gebiedsplan. We willen een beter beeld krijgen van deze ontwikkeling voor bijvoorbeeld wonen & werken, circulariteit (hergebruik van grondstoffen), pachtsituatie en agrarische sector. Tot slot zijn wij geïnteresseerd in uw (nieuwe) ideeën, oplossingen en aandachtspunten die bijdragen aan de kwaliteit van het gebied. Bureau BVR begeleidt deze bijeenkomsten en maakt een advies voor de gemeente Hollands Kroon.

Inhoud van de bijeenkomsten

We gaan graag met u in gesprek op een van de vier bijeenkomsten. We hebben gekozen voor kleinschalige bijeenkomsten. Tijdens de bijeenkomsten gaan we na het algemene en gezamenlijke deel in gesprek aan drie werktafels. Zo kunnen we het beste recht doen aan alle vragen, ideeën en aandachtspunten.

Aanmeldingen (vol = vol)

Bij iedere bijeenkomst is er plek voor maximaal 30 personen. Daarom vragen we u uzelf vooraf aan te melden. U geeft in het aanmeldformulier een eerste en tweede voorkeur aan voor de bijeenkomst die u wilt bijwonen. Op basis daarvan ontvangt u een deelname bevestiging voor 1 bijeenkomst.
    Locaties en tijden bijeenkomsten

• 9 december, 15.00 - 17.00 uur De Meerbaak, Prof. ter Veenweg 4 in Middenmeer
    • 9 december, 19.30 - 21.30 uur De Meerbaak, Prof. ter Veenweg 4 in Middenmeer
    • 11 december, 15.00 - 17.00 uur De Cultuurschuur, Loggersplein 1 in Wieringerwerf
    • 11 december, 19.30 – 21.30 uur De Cultuurschuur, Loggersplein 1 in Wieringerwerf

Gebiedsplan Wieringermeer

Het gebiedsplan (of visie) is een plan dat omschrijft welke nieuwe ontwikkelingen mogelijk zijn in dit grote gebied en hoe deze van invloed zijn op de huidige fysieke en sociale leefomgeving. Lees er meer over op deze pagina www.hollandskroon.nl/gebiedsplan. Hier vindt u ook het concept gebiedsplan Wieringermeer.

Vragen of meer informatie?

Neem dan contact met ons op.

De bijeenkomsten hebben alleen als doel de belangstellenden uitleg te geven over de plannen. Inbreng van belangstellenden is heel misschien toegestaan en als ze geluk hebben doet de ambtenarij of er wordt geluisterd maar de plannen liggen al lang vast en daar wordt niet vanaf geweken. Zo werken nu eenmaal de overheden, het is voor de burgers stikken of slikken