Stop de stikstofhysterie!

Stop de stikstofhysterie!

Screenshot_71
    (Door: “Elise Nijmegen”)
    De zogenaamde stikstofcrisis die ons land lam legt, zorgt ervoor dat aannemers failliet dreigen te gaan. De Aannemersfederatie Nederland Bouw en Infra heeft een brandbrief naar het kabinet gestuurd. Bouwbedrijven en aannemers raken in grote financiële problemen door plotseling stopgezette bouwprojecten, zo’n 18.000 waarvoor reeds investeringen zijn gedaan, materialen zijn ingekocht en medewerkers zijn ingepland.
    www.rtlz.nl
    De universiteit van Californië haalt de officiële CO2 en stikstof propaganda compleet onderuit. De bevindingen van de universiteit, gepubliceerd in het prestigieuze blad “Science”, komen erop neer dat er is ontdekt dat er in het gesteente van de planeet enorme hoeveelheden stikstof, dat essentieel is voor het plantenleven, zitten opgeslagen.
    Deze ontdekking verandert de complete theorie dat de planeet opwarmt door menselijke CO2-uitstoot. Ben Houlton, milieuwetenschapper aan de Davis Universiteit van Californië, verklaart dat “dit tegen het eeuwenlange paradigma ingaat dat het fundament legde voor de klimaatwetenschappen.”
    Stikstof doet in combinatie met CO2 allerlei bomen gretig groeien en dat schijnt de overheid nu net niet te willen aangezien de massale houtkap van de afgelopen jaren. Een nieuwe religie geleid door de klimaatsekte gaat ons hele leven veranderen en kleedt ons financieel uit om de rijken rijker te maken en de armen armer…
    www.xandernieuws.net
    De asielinvasie die de VN en de EU in Europa hebben geïnitieerd en die ze betalen met uw belastinggeld, leidt vaak terug naar multimiljonair Soros, die wereldwijd probeert de democratie te vernietigen om uiteindelijk de NWO te laten regeren. Een wereld die bestuurd wordt door één wereldregering, de VN, en zo laat onderstaand artikel weten zijn ons koningshuis, prinses Mabel en ook de politiek erbij betrokken.
    De invloed van Soros, door sommigen ook wel een financiële terrorist genoemd, is ook in Nederland aanwezig, zo blijkt uit onderzoek van de NRC. Soros geeft zo’n 7 miljoen per jaar aan Nederlandse organisaties die het globalisme promoten, de discussie rond Zwarte Piet negatief stimuleren en ook inzetten op maatschappelijke thema’s zoals het etnisch profileren bij de politie.
    De Open Society Foundation van Soros zou, net als in Hongarije, ook hier in Nederland verboden moeten worden. In Hongarije is het zelfs strafbaar gesteld om Soros-gerelateerde bedrijven te helpen. Hongarije is wel het nieuwe voorbeeldland van Europa wat mij betreft.
    Onderstaand artikel stelt de vraag waarom de medische wereld toegang wil tot onze kinderen.
    In 2016 heeft Harry Perry een zorgwekkende verklaring afgelegd, waarin hij zei: We moeten ons soort privé-idee doorbreken dat kinderen tot hun ouders behoren of kinderen tot hun families. Drie jaar later worden concepten als “kinderen behoren tot de gemeenschap” samengevoegd tot “meer goed” praatpunten over volksgezondheidsvaccinaties van politici die het beleid bepalen.
    De vraag gaat niet meer over het feit of ouders hun kinderen wel of niet moeten vaccineren, maar over de vraag of ouders volledig van het beeld moeten worden verwijderd als het gaat over vaccinatiebeslissingen. Vaccinaties zijn een verdienmodel geworden van de NWO, een baby krijgt al vaccinaties, peuters, kleuters, jongeren, risicogroepen krijgen de griepprik, en ook de ouderen.
    In Amerika, en dat zal hier in Nederland niet anders zijn, is het aantal vaccinaties drastisch omhooggegaan door de jaren heen. In 1962 kreeg een kind 3 vaccinaties: Polio, Small Pox en DTP. In 1983 kreeg een kind 24 vaccinaties: 2 als ze twee maanden zijn (DTP, OPV), 2 als ze 4 maanden zijn (DTP, OPV), bij 6 maanden (DTP), bij 15 maanden (MMR), 18 maanden (DTP), 4 jaar (DTP, OPV), 15 jaar (TD). In 2018 zijn dat er 72.
    Hier een erg verontrustend filmpje van de gepensioneerde officier Simon Bean, die ons vertelt dat er brieven zijn ontvangen door diverse militaire personen, waaronder generaal Riley en admiraal Sir Roger Lane Nott, die zeggen dat, hoe het ook gaat met de Brexit op 31 oktober, de EU op 1 november in  de EU de controle overneemt van alle Europese militaire troepen en beveiligingsorganisaties.
    Diegenen die in dienst zijn bij de politie, het leger, speciale eenheden etc.  zullen ontslagen worden door de individuele EU-lidstaten en zullen een nieuw contract moeten ondertekenen die hen in dienst stelt van de EU. De EU zal de controle overnemen over de inlichtingendiensten en andere nationale veiligheidsdiensten.
    Het is natuurlijk zo dat de EU de EU-lidstaten controleert en dicteert en streeft naar een Europa zonder een enkel soeverein land, met een EU-rechtssysteem, een EU-politie en een EU-leger, maar daar zullen de Visegrád-landen gelukkig niet aan meewerken.
    Mijns inziens zou Nederland, net als Engeland gaat doen aan het einde van de maand, onmiddellijk uit de EU moeten stappen. We wachten het af hoe de EU verdergaat met het creëren van een EU-superstaat, een Europa onder de controle van de EU, die weer onder de controle staat van de VN.
    De partij die al jaren vecht voor het behoud van ons Nederland, die al jaren de waarheid zegt over het politieke kartel, de islam en de EU en die mijns inziens de grootste partij van Nederland is, mag van mij het stokje overnemen van dit incapabele anti-Nederlandse Rutte-kabinet.
    Nederland weer voor de Nederlanders, grenzen dicht en uit de EU zodat we weer zelf beslissingen kunnen nemen over cruciale zaken en zoals Hongarije het zo mooi zegt: Zelf weer kunnen beslissen met wie we wel en niet samen willen leven in ons land.
    Door:
    “Elise Nijmegen”