Gemeenten in Noordkop lobbyen voor aanleg nieuwe ontsluitingsweg N77

• woensdag 30 oktober 2019
  • Categorie: , , , , ,
  • HOLLANDS KROON - ANNA PAULOWNA
    Als het aan de gemeenten in de Noordkop ligt is er straks een N77 tussen Den Helder en de snelweg A7, ongeveer ten hoogte van Middenmeer.

Mike Deutekom 30-10-2019

Met deze N77 moeten meerdere verkeersknelpunten worden opgelost.
    In het samenwerkingsverband De Kop Werkt!, waarin de gemeenten Den Helder, Hollands Kroon, Schagen en Texel samenwerken met de provincie Noord-Holland, komt de verbindingsweg N77 centraal te staan in de plannen en lobby voor een beter ontsluiting van de Noordkop en Texel.
    Noordhollands Dagblad

Stop met al die onzin, vanwege alle milieu maatregelen wordt het leven zo duur dat het stil zal worden op de weg of denken die l.mstr.len van deze regering dat iedereen een soort Dagobert Duck is met een pakhuis vol geld?

jan zei

gewoon doorgaan dit levert zoveel extras op om te kunnen voldoen aan de wind en zonne energie plannen vnauit den helder op de noordzee en het haalt het verkeer uit westerland en slootdorp

Dekker zei

Jan, waarschijnlijk ben je net zo slecht geïnformeerd als het nerendeel van het volk wat naar de NPO kijkt en de kranten leest, want als publiekelijk wordt dat we op grote schaal belazerd worden door Rutte en zijn (extreem) linkse kliek dan wordt dat hele zogenaamde Groene circus teruggedraaid als er verstandige bestuurders aan het bewind komen.
    De weg had er overigens ruim 20 jaar geleden al moeten komen toen de plannen er waren, nu kunnen we het vergeten met de stikstof regels.

De nieuwe weg wordt een ramp voor inwoners van Van Ewijcksluis, want hij loopt daar vlak langs naar Slootdorp en Middenmeer. Lekker hoor, als je daar woont.

@Dekker, het is te hopen dat de staatsgreep die is gepleegd via de klimaatwet terug geschroefd wordt. Anders leven we verder in een dwangdictatuur van banken en multinationals, waar de geprivatiseerde overheden de uitvoering van verzorgen. We staan al op de rand van een burgeroorlog door absurde stikstof wetgeving toe te passen tov de Europese normen, onbeperkte immigratie instroom, woningnood, voedselbaken, extreme stijging gezinnen die in financiële problemen komen. Drastische koerswijziging noodzakelijk om bloedvergieten te voorkomen.