Trucker Imming gaat door tot hoogste rechter om te voorkomen dat hij met zijn gezin op straat komt te staan

• zaterdag 28 september 2019
  • Categorie: , ,
  • Strijdbaar lopen ze naar hun auto. ,,We geven het niet op. Tijd voor plan B, we hopen op de rechtbank. Voorlopig zijn we ons huis nog niet uit.’’

Mike Deutekom 27-9-2019
    Trucker Paul Imming en zijn vrouw Daphne hebben net te horen gekregen dat de gemeenteraad van Hollands Kroon hun ’illegale’ woning aan de Schelphorst 58 in Wieringerwerf niet via een bestemmingsplanwijziging gaat legaliseren. ,,Dit is een tegenvaller. We hadden vooraf al niet zoveel hoop, maar toch valt me niet mee’’, zegt Imming.

Rechten

De gemeenteraad van Hollands Kroon besloot donderdag in meerderheid tegen de noodzakelijke bestemmingsplanwijziging te stemmen. Volgens burgemeester en wethouders was legaliseren niet mogelijk omdat de gemeenteraad eerder in een visie heeft vastgelegd dat er geen extra woningen op bedrijventerreinen mogen komen. Ook het op papier ruilen van een recht op een bedrijfswoning op een ander perceel kan niet volgens B en W. Dat zou botsen met de rechten van een bedrijf tegenover Imming. Dat zou door de officiƫle vestiging van een woning terug moeten in milieucategorie.
    ,,We blijven nog wel een tijdje wonen in ons appartement want dit gaat wel even duren. We kunnen nog lang procederen en dat ga ik ook doen’’, zegt de trucker.
    Imming zegt dat hij bij de koop van het pand niet wist dat de daar aanwezige woning illegaal was volgens het bestemmingsplan. ,,In de koopakte staat ook ’bedrijfspand met woning’, net als bij mijn schoonouders die onder hetzelfde dak naast ons wonen.’’
    Noordhollands Dagblad

Lees ook:

Zet hem op Paul, ik hoop dat je wint, het is te gek voor woorden.

Maak er een moskee van. In het hele land barst het van die dingen, voor niemand een probleem. Ik ken een *garage* in Beverwijk daar is ook een moskee. Sterkte Paul.

Nu weet je wat je aan de partijen VVD, D66, CDA, Lada, Senioren Hollands Kroon, PvdA en ChristenUnie hebt. Durven niet tegen het College voorstel ingaan. De lafbekken.

Groen Links, Anders en OHK doe alsnog alles om dit besluit ongedaan te krijgen!!!!

De lafbekken, de partijen VVD, D66, CDA, Lada, Senioren Hollands Kroon, PvdA en ChristenUnie durven niet tegen College voorstellen in te gaan.
    Dit is overigens echt niet de eerste keer en zal ook zeker niet de laatste zijn.

In Amsterdam !!!! krijgen UITGEPROCEDEERDE asielzoekers(krakers) die hier helemaal niets te zoeken hebben en allang uitgewezen hadden moeten worden een mooie woning, uitkering, inboedel, enz.
    Het college van Hollands Kroon presteert het om in een zeer dubieus(vergissing gemeente in het verleden) geval een familie die in eigen onderhoud voorziet, kinderen heeft en een eigen woning, op straat te zetten. Het overgrote deel van de raadsleden heeft er nog begrip voor ook want regels zijn regels. Dat de wetten en regels in HK vaak ontdoken worden door het college wordt voor het gemak door diezelfde raadsleden zogenaamd "vergeten".