Eerste claim van Rob Scholte richting gemeente Den Helder bedraagt kleine vier ton: ’Topje van de ijsberg’

• dinsdag 4 juni 2019

• 3 reacties :

Go Rob. Gaat goed zo.
    Het Beirut van Noord Holland (Den Helder) is net zo erg als Hollands Kroon.

Den Helder en Hollands Kroon zijn typische voorbeelden van het failliet van de Democratie in Nederland. In bijna iedere Gemeente in Nederland is het een gigantische puinhoop, ook Amsterdam laat zien dat het totaal de verkeerde kant op gaat.
    Wie de uitspraken van de dames en heren rechters een beetje volgt zal opgemerkt hebben dat er ook daar met 2 maten wordt gemeten dus ook onze Rechtsstaat is afgegleden tot een derde wereld land.
    Nog een paar jaar Rutte en het is helemaal klaar met Nederland.
    Rutte kan dagelijks zijn leugens spuien en het dringt eenvoudigweg niet door tot bijna 20% van de Nederlandse kiezers, het is om moedeloos van te worden bij zoveel onnozelheid.

Het morele failliet van de regionale bestuurders en ambtenaren komt op alle fronten in "code rood" naar voren toe. Steeds sneller, en groter. Nu hebben deze satanisten, die er blijkbaar van genieten om mensen en gezinnen te terroriseren en de afgrond in helpen, nog bescherming voor hun criminele activiteiten. Er komt een dag dat de bom barst en ook het geweld monopolie achter hun landgenoten gaat staan om een zeer grote schoonmaak te houden zodat "foute elementen" verwijderd kunnen worden en de maatschappij weer omgevormd kan worden tot een democratische samenleving.