Hoe houden we Breezand ook in de toekomst leefbaar?

• woensdag 20 maart 2019
  • Bewonersavond woensdagavond 20 maart in Bloemenlust

13-3-2019

Hoe houden we Breezand ook in de toekomst leefbaar?

Hoe behouden en versterken we de leefbaarheid van Breezand? Daarover willen wij graag met u in gesprek! Daarom organiseren we een bewonersavond op woensdagavond 20 maart in Bloemenlust. U bent van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn.

Aanmelden bewonersavond

Aanmelden kan via de oranje button, of telefonisch via 088 321 5000.

Het programma

19.45 - 20.00 uur Zaal open en ontvangst met koffie en thee
    20.00 - 20.10 uur Opening door wethouder Mary van Gent
    20.10 – 20.45 uur Presentatie uitslag bewonersenquête januari en beantwoording vragen
    20.45 – 21.00 uur Korte pauze
    21.00 – 21.45 uur Bespreking thema’s in groepen: activiteiten voor jong en oud, dementievriendelijke kern, eenzaamheid en zorg. Input wordt meegenomen in het vervolgproces.
    21.45 – 22.00 uur Afsluiting

Wat is de kerngroep Leefbaarheid Breezand?

Het behouden en versterken van de leefbaarheid van Breezand is ontzettend belangrijk. Het algemeen belang van Breezand en haar inwoners staat hierbij voorop. Hiervoor is een kerngroep Leefbaarheid Breezand opgericht. De kerngroep bestaat uit de Stichting Dorpsraad Breezands Belang, de Stichting Wonen Plus Welzijn, de Lokaal Samenwerkende Belangenorganisaties Ouderen (LSBO) Hollands Kroon, Incluzio Hollands Kroon en de gemeente Hollands Kroon.
    Op basis van de verkregen informatie uit de enquête, het overleg met organisaties, zoals Wonen PLus Welzijn, LSBO, Incluzio, Mantelzorgcentrum, Recreatievereniging, kerk etc.) en de nog op te halen reacties tijdens de bewonersavond, wordt een plan van aanpak/uitvoeringsprogramma voor een toekomstbestendig Breezand opgesteld. Dit wordt daarna gepresenteerd aan het college van burgemeester en wethouders en de gemeenteraad.

Op de hoogte blijven?

Hollands Kroon

Heel Nederland, dus ook Breezand, is gedoemd te onder te gaan aan de klimaat hysterie en de massale instroom van Afrikanen.
    In Breezand en omstreken valt het nog wel mee maar zoals we gisteren gehoord en gezien hebben kan het niet veel langer meer doorgaan.
    Er is gisteren gebeurd wat ieder verstandig mens al lang zag aankomen, maar Rutte en zijn trawanten zogenaamd niet. Er wordt al weer in diverse media gesproken over een gek die 3 mensen heeft vermoord maar diezelfde media wist wel te vertellen dat de moordenaar in Nieuw Zeeland een rechts extremist was, het begrip gek was opeens niet eer van toepassing. We kunnen rustig stellen dat het overgrote deel van de immigranten te kampen heeft met een schromelijk te kort aan verstand en daarom het verschil niet meer weet tussen wat wel en niet mag.