VVD: ’nee’ tegen klimaatakkoord

• zaterdag 12 januari 2019
  • DEN HAAG - De VVD trekt de handen af van het klimaatakkoord. Fractievoorzitter Klaas Dijkhoff zegt dat de kans ’nihil’ is dat hij de waslijst aan ingrijpende milieumaatregelen één op één uit gaat voeren.
    Door

’Gewone mensen’ zijn volgens Dijkhoff te weinig gehoord aan de zogenoemde klimaattafels waar belangenclubs de omstreden groene plannen bedachten. Dat zegt de VVD’er in een interview met deze krant.
    De liberaal haalt daarin uit naar de ’drammers’, waar hij onder meer D66-collega en coalitiegenoot Rob Jetten onder schaart, die volgens hem het draagvlak voor groene maatregelen alleen maar onderuit halen.
    Hoewel het kabinet van zijn VVD aan tafel zat toen er vergaderd werd over het klimaatakkoord, ziet Dijkhoff het resultaat vooral als adviezen die hij ook naast zich neer kan leggen. „Ik heb geen akkoord! Er hebben mensen een akkoord met zichzelf gesloten en dat hebben ze aan de politiek overhandigd.” Volgens de VVD’er komt de gewone man, via de politiek, nu wél aan tafel en zo kan het gehekelde akkoord alsnog gewijzigd worden. Dijkhoff maakt vooral een voorbehoud bij de voor de burger peperdure klimaatplannen met onze huizen en auto’s.
    Volgens de fractievoorzitter wordt het nog ’pittig’ om in de coalitie te bepalen wat het uiteindelijke groene beleid wordt en kan daarbij het kabinet in gevaar komen. „Als het alternatief wordt dat ik óf het kabinet óf de burger moet laten vallen: de burger zal ik nooit laten vallen.”
    De Telegraaf

Mensen, laat u niet bedriegen door de VVD. Rutte is een leugenaar maar Dijkhof precies hetzelfde en eigenlijk de gehele VVD.
    Op 20 december 2018 is er gestemd in de Tweede Kamer over de klimaatwet.
    Voor stemden de SP(heet een partij voor de arbeiders te zijn), DENK(moslims), PvdA(hoezo arbeiderspartij?), 50+ (dementen), CDA(is te verwachten van de hypocrieten)), GL(weten niet beter), D'66 (hoezo democraten?), en natuurlijk de....VVD(hoezo leugenaars?).

Binnenkort verkiezingen dus de trukendoos van de VVD leugenaars wordt weer opengegooid.

DUIDELIJK: https://tpo.nl/2019/01/12/voor-klaas-dijkhoff-27-juni-2018-na-klaas-dijkhoff-12-januari-2019/

Dijkhof, het onechte broertje van Rutte en precies passend binnen de VVD: https://tpo.nl/2019/01/12/heel-politiek-den-haag-lacht-klaas-de-doorzichtige-hypocriete-dijkhoff-vvd-uit/