Schulddienstverlening voor zelfstandig ondernemers

• donderdag 29 november 2018
  • Hollands Kroon - Bent u zelfstandig ondernemer en heeft u financiële problemen?

Bent u zelfstandig ondernemer en heeft u financiële problemen? Dan kunt u zich bij ons melden. In samenwerking met Oxyz Alkmaar, bieden wij sinds kort ook schulddienstverlening aan voor zelfstandig ondernemers. Vaak komt deze doelgroep niet in aanmerking voor schulddienstverlening via de gemeente en moeten dan op zoek naar deze hulpverlening via een particulier bureau. Hierbij draaien zij ook voor deze kosten op. Reden voor ons om ook voor zelfstandige ondernemers schulddienstverlening aan te bieden.

Hoe gaat dit in zijn werk?

Zelfstandig ondernemers met schulden kunnen contact met ons opnemen. Er volgt een gesprek met een consulent. Deze onderzoekt welke hulp het beste aansluit. Als er sprake is van een bedrijf met inkomsten en schulden, verwijst de consulent u door naar Oxyz. Oxyz voert de schulddienstverlening uit. Is er sprake van een bedrijf zonder inkomsten, dan zijn er andere mogelijkheden voor hulpverlening via ons.

Neem contact met ons op

Bent u zelfstandig ondernemer en is er sprake van financiële problemen? Neem dan contact met ons op om een afspraak te maken voor een vrijblijvend gesprek.

Gemeente HK