Hulp van experts bij exploitatie Veerburg

• maandag 11 juni 2018
  • Hollands Kroon -  Anna Paulowna - De Sportverenigingen die gebruik maken van Sporthal Veerburg in Anna Paulowna en die sinds begin dit jaar ook exploiteren, krijgen hierbij binnenkort professionele hulp.
    Martijn Gijsbertsen 11-6-2018

,,We zijn ingeloot via een Project voor verenigingsondersteuning van Rabobank", vertelt Siem van alen Blanken, voorzitter van de Polderse omnivereniging SV Kleine Sluis. ,,Het komt er op neer dat we bij het ontwikkelen van een toekomstplan voor het beheer van Veerburg via deskundigen op allerlei gebied support van enkele grote sportbonden krijgen. Dat kan in financiƫle zin zijn maar bijvoorbeeld ook juridisch en organisatorisch."

Het verzoek van de vaste Veerburg-gebruikers aan de bank is gehonoreerd, waardoor vandaag het eerste  gesprek met een expertbureau plaatsvindt.
    SV Kleine Sluis (handbal, zaalvoetbal en korfbal), gymnastiekvereniging Dokev en judoclub De Uit-
    komst hebben de verhuur, administratie en schoonmaak overgenomen van Hollands Kroon om kosten
    te drukken.

,,Ook het plan voor bouw van een nieuwe hal op het complex van Kleine Sluis is onderdeel van het project en zal gedetailleerd met deskundigen worden besproken', aldus Van Balen Blanken.

Toekomstvisie

Na de zomer, maar voor de begrotingsvergaderingen verwacht hij dat hierover een presentatie voor
    burgemeester, wethouders en gemeenteraad kan worden verzorgd.

Noordhollands Dagblad

i