Breedband Hollands Kroon kiest Kabeltex

• donderdag 1 februari 2018
  • Hollands Kroon - De Coƶperatie Breedband Hollands Kroon gaat verder met Kabeltex.
     Mike Deutekom 1-2-2018

De initiatiefnemer tot het realiseren van een glasvezelnetwerk in het buitengebied van Hollands Kroon verkiest Kabeltex boven Fiber Flevo voor de aanleg, het onderhoud en het beheer van het netwerk.
    Dat heeft directeur Alexander op de Weegh van Breedband Hollands Kroon woensdag bekend gemaakt. ,,De afgelopen maanden hebben we met beide partijen en de raad van commissarissen uitgebreid gesproken over de volgende fase om tot een glasvezelnetwerk te komen. Beide partijen ontlopen elkaar niet zo heel veel, maar we hebben toch gekozen voor Kabeltex. Hun abonnementsvormen waren toch net iets meer in lijn met wat we twee jaar geleden bij het begin onze abonnees hebben beloofd.’’
    Op de Weegh stelt dat de kritieke fase van het project nu voor de deur staat. ,,We moeten het minimale aantal abonnementen halen om te kunnen beginnen. Dat staat nu op 1320 en moet naar 1860. In maart beginnen we met deze fase, waarbij medewerkers en vrijwilligers van de coƶperatie en Kabeltex bewoners in het buitengebied benaderen met de vraag een abonnement af te sluiten. Zodra de minimale drempel is gehaald, kan worden gestart met de aanleg.’’

Noordhollands Dagblad

Heet van de Naald.
    Lees vandaag GEENSTIJL.
    Een VVD- er genaamd Zijlstra gaat met Erdogan de geitenneuker vriendje spelen en laat bij een vrouw de borsten afsnijden. Inderdaad een gewelddadig filmpje maar dit gebeurd gewoon.
    Harald Doorenbos heeft dit filmpje aan de wereld laten zien maar onze regering onder leiding van de VVD keurt dit goed. Het is overigens NIET in het staatsjournaal te zien ook wel NOS genaamd.

Het is diep en diep treurig wat de regering onder leiding van de VVD allemaal uithaalt om zichzelf te verrijken want alle smeerlapperij in de wereld heeft te maken met geld.
    En als de VVD geld ruikt gaat ze letterlijk en figuurlijk over lijken. VVD'ers Meskers en Nawijn zijn er de trieste voorbeelden van.

Mr. X zei

Het moge duidelijk zijn dat de 'gewone man', bestaande uit werkers uit welke branche dan ook, de zpp'ers, de eigenaren van kleine en middelgrote bedrijven en zelfs de advocaten, niets maar dan ook niets bij de VVD te zoeken hebben.

Op nog uitstaande vakantiedagen is ook ex.VVD gemeente raadslid nu even als directeur Alexander op de Weegh van Breedband Hollands Kroon aan het beunen voor eigen gewin. Als de kabels in de grond liggen, dan komt hij weer terug op het VVD nest, zodat de inwoners van Hollands Kroon hem weer even van water en brood kunnen voor zien, tot dat de volgende beunklus in het verschiet ligt. Ike en de rest stikken dat is het strijdlied van de VVD. Halen waar het zit,anders is het niet interessant meer.