LADA: Kieslijst vastgesteld

• woensdag 29 november 2017
  • Categorie: , ,
  • Hollands Kroon - LADA heeft haar ledenlijst  en verkiezingsprogramma voor de verkiezingen 2018 vastgesteld.

PERSBERICHT

De ledenvergadering van LADA heeft de voordracht van de kandidatencommissie overgenomen en de kieslijst vastgesteld.

Fractievoorzitter Henk van Gameren is tot lijsttrekker benoemd.

De plaatsen twee tot zes worden ingenomen door Peter Couwenhoven, Rick Peeters, Joke Gillissen, Moray Juffermans en Mark de Geus.

De zittende raadsleden Lida Brussaard en Ard Smit zijn als lijstduwer beschikbaar en staan lager op de lijst.

Ook werd het verkiezingsprogramma ‘De inwoner aan zet’ vast gesteld.

Dit is te vinden op www.lada2010.nl.

LADA Verkiezingsprogramma 2018 - 2022

Sam Kooy zei

Van Gameren, ook zo'n twijfelkont. Maar ja, als je je mond niet durft open te doen dan krijg je wat je toekomt !

Is dit niet de club die ervoor gezorgd heeft dat er een locatie voor een AZC is vastgesteld? Ondanks dat men van tevoren had aangegeven tegen te zijn?
    1 woord: ONBETROUWBAAR

Bakker zei

Van Gameren heeft gezien zijn politieke verleden geen enkel belang bij het profileren van een mening want hij stapt na de PvdA en het geflirt met de SP, net zo makkelijk over naar weer een andere partij en dan kan je beter maar geen mening hebben.