Burgemeester Nawijn vergeet microfoon voor 'zure gekken' uit te zetten [video]

• woensdag 26 oktober 2016
  • Hollands Kroon - ANNA PAULOWNA - Burgemeester Jaap Nawijn van Hollands Kroon heeft dinsdag na afloop van de raadsvergadering een stevige uitglijder gemaakt door de familie Lombaard, die betrokken is bij een burenruzie aan de Planetenlaan in Wieringerwerf, uit te maken voor 'stelletje zure gekken'.

Door Michiel Snik - 26-10-2016,

Nawijn had niet in de gaten dat zijn microfoon nog open stond toen hij zich uitliet over een burenruzie in de Planetenlaan. De familie Lombaard is al jaren betrokken in een burenruzie met familie Bleijerveld. Hierbij gaat het om een weg tussen de beide huizen door. Beiden claimen dit pad. Inmiddels lopen er al verschillende rechtzaken en ook de gemeente is bij het conflict betrokken geraakt.
    De burgemeester heeft woensdag in een brief aan de gemeenteraard direct het boetekleed aangetrokken over zijn uitlatingen. Hij schrijft aan de raad: 'Na afloop van de raadsvergadering heb ik  mij uitgelaten over iemand, wat geen pas geeft. Het betreft hier een geschil in de kwestie Planetenlaan. Ik sprak daarbij over één van de betrokkenen bij de kwestie. Daarbij heb ik mij de uitspraak 'stelletje zure gekken' laten ontvallen met betrekking tot de familie Lombaard.'
    De uitspraken van de burgemeester verschenen vanmorgen op sociale media. Toen Nawijn dit hoorde heeft hij contact gezocht met de familie Lombaard en zijn excuses aangeboden. Bekijk het filmpje hier.
    Noordhollands Dagblad

Nawijn had zijn hoofd er niet helemaal bij, hij was nog aan het uitvogelen hoe hij de bevolking van Hollands Kroon kon belazeren met een paar frauduleuze declaraties.
    Als je het in deze gemeente niet eens bent met het bestuurlijke gajes dan zal je dat als burger weten ook, ze procederen je helemaal plat als ze de kans krijgen.

Kan een politicus van Hollands Kroon misschien eens uitleggen wat we met een burgemeester moeten die de inwoners van onze gemeente zo schoffeert?
    Als deze man van onbesproken gedrag zou zijn kan nog eens met de hand over het hart gestreken worden, maar deze beroepsgraaier heeft al een of meer keren de boel in onze gemeente geflest met foute declaraties. In Heemskerk is hij voor datzelfde vergrijp(diefstal) weggestuurd. Klaarblijkelijk is de politiek in Heemskerk een stuk beschaafder als in Hollands Kroon want daar moesten ze dit ontstellend onbeschaafd persoon niet meer, in Hollands Kroon heeft hij zijn gelijken gevonden, daar is hij met open armen ontvangen.

hoe kan zo n man in vredesnaam burgemeester worden?

Hollands Kroon heeft in korte tijd 2x landelijke bekendheid genoten.
    Kort geleden het promotie filmpje op het NOS journalover het geweldig functioneren van het thuiswerkende ambtenarenkorps(zou dhr. Tonneman en al die anderen benadeelden er ook zo over denken?) en nu weer een blunderende burgemeester die de inwoners van Hollands Kroon schoffeert, wat dan weer breed wordt uitgemeten in de Telegraaf.
    Op naar de volgende blunders, kan nooit lang duren.

Zo een burgemeester moet zich schamen en zijn conclusie trekken .
    Het getuigd van totaal geen respect voor de medeburger.
    Daarnaast lees ik dat hij het niet eens de moeite waard vond om zijn excuses per mail te zenden aan de familie Lombaard .
    Wel gauw even zijn excuses naar de raad sturen, want anders gaat zijn hoofd er af.
    Dit getuigd des te meer van een respectloze man . Weg er mee.

De ondergrondse. zei

Enerzijds maakt hij burgers neerbuigend uit voor zure gekken, anderzijds dwingt hij de secretaris in te stemmen met zijn mening dat 'het leuk was' die, nadat hij min of meer daarop bevestigend geantwoord heeft, als beloning door Nawijn gekieteld wordt.

Keek hij in de spiegel?
    Dit kan toch helemaal niet.

Afzetten deze man; met pek en veren.

Typisch h.

Nu ziet het gepeupel van Hollands Kroon hoe hij ***echt*** is.

Wat een tranentrekker.

Hiermee heeft hij zichzelf bevestigd.

Hoeven wij niet meer te zeggen dat hij een ... is.

Weg met neerbuigende burgemeesters maar ZEKER WEG MET .DE RAAD.
    VAN HOLLANDS KROON DIE ZIJN EXCUSES AANVAARD.

Je zult maar de partij zijn in het burengeschil en door deze klootzak voorpaginanieuws worden in de Telegraaf.
    Deze kutkrant is alleen maar gelezen door tokkievolk met hun tokkieconclusie. Wat erg.

Het gaat nog veel verder aan het einde van dit filmpje.
    Raadsleden aanspreken of mij aanspreken.
    _______________________________________

Daar ben (zijn) jullie toch voor; om jullie aan te spreken?!!

Daarom zijn er toch verkiezingen gehouden; om jullie te kiezen.

Zo ziet de burger maar weer dat de (r)overheid er ALLEEN voor zichzelf zit.

Hoe lang kan deze frauderende minkukel hier nog blijven zitten?

Niet alleen Nazuurwijn moet worden aangepakt.
    Ook de glijer die naast hem zit. Hij is het er duidelijk mee eens
    en laat hem ook nog even fijntjes in zijn zij porren.
    Als deze glijer karakter heeft had hij tegen Nazuurwijn moeten zeggen: Stop hiermee gek.
    Homo zijn is prima maar laat je gevoelens en zure praktijken en gedragingen buiten de gemeenteraad.

De (r)overheid kan alles maken tegenwoordig alleen jammer voor ze dat ze zelf in de messen vallen die ze tegen ons hebben opgeheven.

Hoe deze man burgemeester kon worden? Het is een VVD er.

Zo, je doodsvonnis als burgemeester is getekend.

JE STAAT OP DUMPERT.

Voor wie DUMPERT niet kent: Kijk op geensteil.nl

Sorry, GEENSTIJL. Lange i.p.v. korte.

Waarom kan deze bijeenkomst (burgemeester en fractievoorzitters)
    niet in het openbaar?

Wij zouden daar wel heel graag bij willen zijn.

Al heel wat op/en aanmerkingen op deze bijzonder ondoordachte en pijnlijke gebeurtenis van deze voorbeeld gevende burgervader.
    De reacties zijn nog bijzonder mild maat het zou beter zijn als hij de eer aan zich zelf houd en uit eigener beweging vertrekt.
    Van de gemeenteraadsleden wordt voor de bühne nog hier en daar met de emmer gerammeld maar dat klinkt deze meneer als muziek in de oren zeker gezien alles wat er op zijn besproken weg heeft plaats gevonden.
    En hij gewoon mag blijven als of het een slib of de tong geweest is.
    Maar we wel-gemeend en recht voor z'n raap zoals hij zelf aangeeft.

Gelukkig zegt hij het zelf, ENORM DOM!