Kamp wakkert woede over windpark Mondengebied aan

• dinsdag 20 september 2016
  • Categorie: , , , ,
  • Met het besluit om het Drentse windpark in grote lijnen door te zetten heeft minister Kamp de woede in het Mondengebied aangewakkerd.

Arnoud Bodde en Maaike Wind,  Dagblad van het Noorden 19-9-2016

Egbert Huiting, voorzitter van Dorpsbelangen Gasselternijveenschemond, was maandagavond met stomheid geslagen. Zijn dorp krijgt aan de voor- en achterkant toch een rij windturbines. ,,Ik wil heel graag de boel bij elkaar houden in het dorp. Maar ik heb dat niet onder controle. Dit geeft commotie.’’

Reken niet op de Raad van State, die voeren de politieke agenda van de regering uit. Er is altijd wel een excuus te vinden dat de molens er toch moeten komen.
    Rekenen op de partijen in de Tweede Kamer is helemaal uit den boze, die knikken tegen alles wat VVD en PvdA voorstellen amechtig JA, de PVV uitgezonderd, die is net zo kritisch als Rutte was VOOR de verkiezingen. Weet u nog de uitspraak van Rutte? "windmolens draaien op subsidie". Vergeet dit niet bij de komende verkiezingen!!