Even voorstellen: Jolanda van Ling-Wanst (CDA)

• woensdag 11 maart 2015
  • Categorie:

•  In de aanloop naar de verkiezingen schenkt Stichting JAS aandacht aan de kandidaten uit de Noordkop van de verschillende politieke partijen.

Jolanda van Ling-Wanst

Jolanda van Ling  is geboren en getogen in de Noordkop en woont in Heerhugowaard en staat op plaats 43 van de CDA-kandidatenlijst.

Stichting JAS wenst haar veel succes bij deze verkiezingen.

Beste  Noord-Hollanders,

Laat ik mij even voorstellen mijn naam is: Jolanda van Ling, 50 jaar, getrouwd, uit Heerhugowaard. Kandidaat Provinciale Staten Noord-Holland.
    Raadslid en fractievoorzitter CDA Heerhugowaard.
    Voorzitter CDA Vrouwenberaad Noord-Holland, vrijwilliger bij het Diagnostisch Centrum en mantelzorger. Als bestuurder (ervaring die ik heb opgedaan bij diverse verenigingen) wil ik net als het CDA dicht bij
    de mensen blijven. Dat is voor mij het CDA: een partij door mensen en voor mensen. Vertrouwd en dichtbij, ook in de provincie.

Voor het CDA-NH is de relatie tussen stad en platteland van groot belang. Dit weet ik uit ervaring als oud dorpsbewoner en agrariër. CDA-NH wil ruimte voor agrariërs, het stimuleren van innovatie en duurzame voedselproductie.

In onze provincie is en blijft goede bereikbaarheid een must. CDA wil investeren in openbaar vervoer, iedere 10 minuten een trein vanuit de regio Alk- maar en het fietspadennetwerk vergroten.

Waterbeheer verandert mee met de klimaatverandering, daarom is efficiënt waterbeheer van belang. Zodat we
    ook in de toekomst droge voeten houden!