Het Wildersproces. Wat een farce!

• dinsdag 11 februari 2020
  • Categorie: , , ,
  • Waarom komen er toch steeds meer mensen in opstand

11-2-2020

Het is toch wel heel duidelijk geworden dat het proces wat tegen Geert Wilders gevoerd wordt feitelijk helemaal nergens meer over gaat, de rol van de VVD is wel heel erg duidelijk geworden, ze willen de PVV als anti-globalistische partij gewoon een kopje kleiner maken, mijn respect naar lieden zoals een Ivo Opstelten, maar ook naar nu nog premier Mark Rutte is wel naar een absoluut nulpunt gedaald!
    De kiezer weet totaal niet meer waar ze aan toe is, want wie moeten ze nog geloven, Mark Rutte met zijn Farizeeër gezicht of Geert Wilders die door de media volledig in diskrediet is gebracht, want lang niet alle Nederlanders kijken verder dan hun neus lang is en ja het gaat dan wel niet helemaal goed, maar het merendeel van de media zegt toch echt dat Baudet en Wilders racisten zijn.
    Nou, zowel het merendeel van onze politiek als het overgrote deel van de media staat in dienst van Brussel, nagenoeg alle kranten die u leest zijn in handen van twee Belgische eigenaren en dat verklaart heel veel, nagenoeg alle nieuws wat u in die bladen leest is pure manipulatie, ik ben daarom mijn informatie maar van het internet af gaan halen, omdat daar tenminste nog zuiver nieuws te vinden is!
    Waarom komen er toch steeds meer mensen in opstand en zien we bijvoorbeeld een journaal uitgevoerd door Thierry Baudet, of Arnold Karskens met zijn Ongehoord Nederland, Arnold op zondag, een UP! Network, een Jensen Show of een CommonSense TV, waarom zou dat nou toch zo zijn?
    Eigenlijk is dit heel simpel, hetgeen u voorgekauwd wordt door de media deugt voor geen kanten meer, het Nederland van nu heeft helemaal niets meer van doen met een vrije democratie waar de burger nog inspraak heeft op hetgeen er in ons land gebeurt, sterker nog er worden tegenwoordig opgepakt omdat ze protesteren tegen het huidige beleid, maar van beleid van deze regering kun je toch echt niet spreken!
    Mensen kijk toch eens naar Rypke Zeilmaker! Dit is het Nederland anno 2020 en hier word ik helemaal ziek van, dit past niet in ons Nederland! Dit zijn praktijken uit een ver verleden, maar dankzij dit kabinet zijn dergelijke walgelijke toestanden weer mogelijk, niet Geert Wilders hoort in het beklaagdenbankje te staan maar Mark Rutte!

Deze Mark Rutte heeft er werkelijk alles aan gedaan om de daders van criminele activiteiten maar buiten het zicht te houden.
    Je mocht het niet zeggen dat een deel van de Marokkanen, die zich nu Mocro´s noemen, onze samenleving compleet om zeep aan het helpen zijn en een Geert Wilders werd door zijn toedoen in een wat nu blijkt politiek proces geloodst en zo’n landverrader krijgt nog stemmen ook?
    Rutte is bezig met u uit te leveren aan de EU, Geert Wilders knokt voor onze vrijheid, het FvD is wel duidelijk geworden dat de rechtelijke macht veel te ver vervlochten is geraakt binnen onze politiek.
    Het wordt de hoogste tijd om weer eens orde op zaken te stellen, we zijn nu al zoveel jaar bezig met een proces wat werkelijk nergens meer op slaat!
    Degenen die werkelijk in het beklaagdenbankje behoren te staan is dus geen Geert Wilders, duidelijk is wel de rol van Ivo Opstelten en dus ook Mark Rutte, voor mij is wel duidelijk dat als dit OM nog ook maar enigszins geloofwaardig wil overkomen, dat ze deze lieden eens aan de tand gaan voelen, anders mag wat mij betreft dit OM nietig worden verklaard.
    Hier even Geert Wilders die ik volledig in zijn betoog steun:

Deze farce dient beëindigt te worden, want dit heeft niets meer van doen met een eerlijk proces, dit is een enorm vies politiek proces, om politieke tegenstanders uit te schakelen.
    Chris Collard.

Nu Live: Op Geenstijl: HOORZITTING ISLAMISERING VAN NEDERLAND.
    Bijna niet te geloven; zoveel leugens van de bidplek!