Hollands Kroon wil Waddenpoort Den Oever volgend voorjaar lanceren

• donderdag 16 januari 2020
  • Categorie: , , ,
  • De gemeente Hollands Kroon wil in het voorjaar van 2021 Waddenpoort Den Oever officieel feestelijk lanceren.

Dat meldt wethouder Theo Meskers in een memo aan de gemeenteraad. Het project om toeristen naar de haven van Den Oever te trekken en zo te zorgen voor meer bedrijvigheid in het dorp, wordt pas feestelijk ingeluid als de bouwwerkzaamheden zijn afgerond.
    Dat blijkt pas na de zomer van dit jaar te gebeuren. Het werk aan de Oostkade gaat later van start en is dus ook later gereed. Dit jaar wordt gebruikt om ’gedragen plan’ te maken.
    Noordhollands Dagblad

Sam Kooy zei

Meskers denkt nog steeds dat het Volendam wordt. Deze man heeft ze niet allemaal op een rij. En de raadsleden staan daar achter ?

Wil hij nog steeds 100.000 euro aan dit feestje spenderen?

Sam Kooy zei

Een van de boerenraadsleden wist een tweetal jaren nog iets te vertellen over klachten van de visssersbranche op Wieringen terzake van het dichtslibben van het door hem, als eigenbenoemde wetenschapper, van het door hem benoemde maar ook zo geheten "Vissersgaatje". Deze boer weet waarschijnlijk nauwelijks waar Den Oever licht. En uiteraard ondersteund door onze aanvankelijk in samenspraak met die ellendeling Nawijn, weer op een gemakkelijke wijze op het pluche terecht kon komen !!!!!. Zo wordt de burger door eigen keuze uit een bepaalde hoek ( AP) bedrogen.