Vakbond houdt debat over Wmo

• donderdag 8 maart 2018
  • Hollands Kroon - Anna Paulowna - FNV houdt debat over Wmo op 16 maart in Anna Paulowna.

FNV Zorgen Welzijn houdt vrijdagavond 16 maart vanaf acht uur een debat over de wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) in Hollands Kroon in café Het Wapen van Holland aan de Nieuwstraat/Stationsweg in Anna Paulowna.

Deelnemers aan het debat zijn vertegenwoordigers van CDA, Lada, D66, Senioren Hollands Kroon, Groenlinks, PvdA, Anders en ChristenUnie.

Vragen die onder meer aan de orde worden gesteld, zijn wat inwoners/politici willen veranderen aan de zorg en wat zij vinden dat er goed of niet goed in de zorg gaat.

Ook wordt hun mening gevraagd over het feit dat een commerciële partij, Incluzio, zowel over de indicatiestelling als zorgverlening gaat.

Belangstellenden zijn van harte welkom. De entree is gratis voor FNV-leden en niet-leden.

Wie eventueel problemen heeft met vervoer naar genoemde locatie, kan contact opnemen met
    tel. 06-15822504.

Noordhollands Dagblad 7-3-2018