Raadslid Reginald Visser gepromoveerd

• donderdag 27 april 2017
  • Hollands Kroon -  Anna Paulowma -  Raadslid Reginald Visser (CDA) werd gísteren door burgerneester Jaap Nawijn gepromoveerd.

Mike Deutekom

Visser werd in 2005 bij het verlaten van de Koninklijke Marine al benoemd tot lid in de Orde van Oranje-Nassau, gisteren werd hij Ridder.

De Hippolytushoever heeft zich als bestuurder ingezet voor een waslijst aan organisaties. Zo is hij sinds 2002 directeur van het Maritiem Kennis Centrum. Ook zit hij jarenlang in het bestuur van het Vaderlandsch Fonds ter Aanmoediging van 's Lands Zeedienst, de laatste jaren als voorzitter. Daarnaast is hij sinds 2005 voorzitter van de Centrale voor Middelbare en Hogere Functionarissen bij Overheid, Ondenwijs, Bedrijven en Instellingen (CMHF). En ook onder meer het Voorzitters overleg Samenwerkende Maritieme Fondsen (SMF), het CDA in Noord-Holland, de Nederlandse Vereniging van Zeeschilders (NVZ) en de VCP (vakcentrale voor Professionals) konden of kunnen op hem rekenen.

Noordhollands Dagblad

Lees ook:

Ophef over voorzitter is auditcommissie onbekend

Datum: vrijdag 31 januari 2014
    Opdrachtgever onderzoek Nawijn zelf in opspraak geraakt om vergoedingen
    31-12014

Ophef over voorzitter is auditcommissie onbekend