Andere rechters bij zitting over windturbine 'Grote Sloot 158'

• vrijdag 16 augustus 2013
  • Categorie: , , ,
  • Alkmaar - Verzoek andere rechters ingewilligd.

Het college van de gemeente Schagen evenals de heer B. Schuijt (eigenaar windturbine) hebben  de rechtbank verzocht de samenstelling van het rechtsprekend college te wijzigen voor de zitting van 19 september over de windturbine 'Grote Sloot 158'.

Zij stellen dat blijkens de uitspraak van 7 maart de rechters kennelijk al een oordeel hebben gevormd over de ruimtelijke status van de windturbine.

De rechtbank heeft het verzoek ingewilligd, de meervoudige Kamer zal op 19 september bestaan uit:
    Mr.drs. J.H.A.C.Everaerts
    Mr. B. Klaus
    Mr. B. Veenman

Vervangen zijn Mr. B. Liefting-Voogd en Mr. M.M. Kaajan.

De meervoudige kamer behandelt op de 19de september drie zaken tegelijkertijd, dat zijn:

* 13/378 WRO V08 – Zijpe/Schagen tegen GS Noord-Holland.
     * 13/379 WRO V08 – Schuijt tegen GS Noord-Holland.
     * 12/1329 WABOM V08 – Houdt Zijpe Leefbaar/Kanis tegen Schuijt/Usukara b.v.

De zitting op 19 september vangt aan om 9.30 uur en vindt plaats Kruseman van Eltenweg 2 (Gerechtsgebouw) te Alkmaar.

Overzicht: Dossier Windturbine 'Grote Sloot 158'

We mogen er toch van uitgaan, althans dat wordt ons steeds voorgehouden, dat rechters volstrekt onpartijdig en onafhankelijk zijn(ondanks de bijbanen).

Kennelijk is de gemeente Schagen een andere mening toegedaan en heeft ze geen vertrouwen in 2 van de 3 eerdere rechters. Waarom de gemeente wel vertrouwen heeft in rechter nummer 3 zal voor de buitenwacht wel angstvallig geheim worden gehouden.

We moeten ons dus afvragen wat er allemaal bekokstoofd is door de boven ons gestelden.

Mevrouw Vonk is kansloos, als ze al door rechtbank Alkamaar in het gelijk gesteld wordt dan zal de Gemeente Schagen op kosten van de belastingbetaler gewoon in Hoger Beroep gaan en zodoende kan het vriendje van de wethouders, "Dhr.?????" Schuijt, gewoon doorgaan met hetondermijnen van de gezondheid van mevr. Vonk, dus met goedvinden en met medewerking van een groot deel van bestuurlijk Schagen.

Dit is dus Nederland anno 2013, een landje wat door bestuurlijk Nederland(icl. Rutte en Samson) compleet naar de verdommenis wordt geholpen.

Dekker zei

Burgers zijn zo goed als kansloos in een procedure tegen een overheid vanwege liegende ambtenaren, corrupte politici en partijdige rechters.
    Rechters gaan er van uit dat ambtenaren de waarheid spreken, maar rechters lezen waarschijnlijk niet die kranten waarin staat dat er weer een stel ambtenaren is ontslagen wegens fraude, of waarin politici onterechte declaraties moeten terugbetalen.
    Een frauderende(stelende) burger zal door willekeurig welke rechter in geval van fraude en of diefstal veroordeeld worden wegens diefstal en of fraude.

Vader en zoon Poot(Shipshol) hebben na jarenlang geprocedeerd te hebben tegen de overheid, wat ze miljoenen aan advocaatkosten heeft gekost, tenslotte eindelijk gelijk gekregen. Maar nu de schade afgehandeld moet worden, worden ze weer aan alle kanten door het ambtenarenapparaat tegengewerkt.
    Rechters in deze zaak die van corruptie werden beschuldigd zijn ondanks twee belastende getuigenverklaringen vrijgesproken.

In de zaak Ina Vonk zal het ook zo gaan, er is altijd wel een rechter te vinden die de gemeente gelijk geeft en Ina Vonk heeft nu eenmaal geen miljoenen om aan advocaten te besteden.

Wat een omgekeerde wereld. Een burger die al jarenlang strijd levert tegen een illegal turbine. En een gemeente Zijpe en Schagen die jarenlang probeert een illegale situatie te legaliseren.

Zou een gemeente processen voeren om een diefstal te legaliseren?! Waarom zou een gemeente dan wel processen voeren om een illegaal gebouwde windturbine te legaliseren? Er is een ander type, met veel meer lawaai en -vermogen gebouwd, op een hele andere plaats dan vergund.

Alles heeft te maken met belangenverstrengeling. Waarom anders moet een vrouw van 69 jaar al 8 jaar lang strijd leveren tegen een illegale overlast gevende windturbine?

Gemeentes horen illegale situaties op te heffen, niet te legaliseren? Duidelijk dat de gemeente niet opkomt voor de burger, maar lak heeft aan burgers en haar eigen fouten probeert te vergoeilijken.

En wat als wethouders in dezelfde gemeente commissaris zijn van de Windunie, en zelf een dergelijke illegale windturbine bezitten?

Wat zou daar de betekenis van zijn?!