“vaccin”-verplichtingen .... “Je kunt een piloot geen experimenteel product toedienen”,
28-8-2025
FAA verdoezelde plotselinge stijging van sterfgevallen onder Covid-gevaccineerde piloten
Een schokkend schandaal schudt de luchtvaartindustrie op, nu steeds meer bewijs erop wijst dat de Federal Aviation Administration (FAA) een toename van plotselinge sterfgevallen en medische noodgevallen onder jongere piloten – die gedwongen werden Covid-mRNA-“vaccins” te nemen – heeft verdoezeld.
De crisis begon in 2021, samen met de “vaccin”-verplichtingen die piloten voor een onmogelijke keuze stelden: hun gezondheid riskeren door experimentele injecties te nemen of hun broodwinning verliezen, schrijft Frank Bergman.
Sindsdien is het aantal sterfgevallen onder piloten vóór de pensioengerechtigde leeftijd met 40% gestegen, terwijl het aantal langdurige arbeidsongeschikten is verdrievoudigd.
De FAA-voorschriften verbieden piloten expliciet om niet-goedgekeurde medische producten te gebruiken, maar het agentschap zou haar ogen hebben gesloten toen luchtvaartmaatschappijen hun werknemers onder druk zetten om zich aan de voorschriften te houden.
In plaats van een onderzoek in te stellen, heeft de FAA in 2022 stilletjes haar incapacitatiedatabase ontmanteld, waarmee juist het systeem werd verwijderd dat bedoeld was om trends in de gezondheid van piloten te volgen – precies op het moment dat het aantal noodgevallen explosief begon toe te nemen.
Zoals Slay News onlangs meldde, zei de gepensioneerde piloot en immunologie-expert Dr. Kevin Stillwagon dat de verplichtingen in strijd waren met de federale wetgeving.
“Je kunt een piloot geen experimenteel product toedienen”, waarschuwde hij, en noemde het besluit rampzalig voor zowel de veiligheid van piloten als die van passagiers.
Gegevens van vóór 2021 lieten zien dat gevallen van uitval bij piloten zeldzaam waren, slechts ongeveer acht per jaar.
Uit gegevens van vóór 2021 bleek dat piloten zelden arbeidsongeschikt waren, slechts ongeveer acht per jaar.
Maar sinds de invoering zijn het aantal bijna-ongevallen en noodsituaties tijdens de vlucht sterk toegenomen. Alleen al op Washington National Airport steeg het aantal incidenten van één in tientallen jaren tot 28 in één jaar.
Ook het biologische mechanisme is reden tot ongerustheid.
mRNA-technologie dwingt het lichaam om spike-eiwit te produceren, een toxine dat in verband wordt gebracht met hartontsteking, stollingsstoornissen en neurologische schade.
Voor piloten kunnen die effecten dodelijk zijn in de cockpit.
“Het spike-eiwit is direct giftig en kan weefsels direct beschadigen”, aldus Stillwagon.
Piloten melden nu hartkloppingen, hersenmist, flauwvallen en epileptische aanvallen.
Maar in plaats van onderzoek te doen, heeft de FAA stilletjes de medische normen versoepeld voor aandoeningen zoals het Guillain-Barré-syndroom en hartblok, die bekend staan als vaccinatieschade.
Critici zeggen dat dit geen regulering is, maar schadebeperking.
Ondertussen beschrijven klokkenluiders een cultuur van stilzwijgen.
Piloten die zich tegen de prik verzetten, werden ontslagen.
Degenen die zich uitspraken over vaccinatieschade werden geconfronteerd met professionele ondergang.
Zich in het openbaar uitspreken betekent carrièrezelfmoord, waardoor passagiers niet weten dat ze mogelijk vliegen met bemanningen die worstelen met gezondheidsproblemen na de prik.
Tijdens de pandemie heeft de voormalige minister van Verkeer, Pete Buttigieg, de chaos weggewuifd als een ‘toename van bijna-ongelukken’.
In plaats daarvan gaf Buttigieg de schuld aan personeelstekorten en “roest” bij piloten.
Maar insiders zeggen dat de waarheid sinisterder is: een eens zo elite personeelsbestand is door mandaten en doofpotaffaires veranderd in een tikkende tijdbom.
Stillwagon waarschuwde dat zonder transparantie elke vlucht een gok is.
“De piloot is het minst gecontroleerde onderdeel in de cockpit”, zei hij.
“En als die zwarte doos het begeeft, is er geen herstel mogelijk.”
Kijk:
Nu het aantal bijna-ongelukken en instortingen tijdens de vlucht toeneemt, zeggen critici dat de FAA, luchtvaartmaatschappijen en federale ambtenaren die dit beleid hebben doorgevoerd, verantwoordelijk zijn voor het in gevaar brengen van zowel piloten als het vliegende publiek. Passagiers zullen misschien nooit weten welke bemanning in gevaar is gebracht, totdat het te laat is.
Vind je het belangrijk dat er nog onafhankelijke berichtgeving bestaat die niet wordt gestuurd door grote belangen? Met jouw steun kunnen we blijven schrijven en onderzoeken. Klik hieronder en draag bij aan het voortbestaan van Frontnieuws.
2 reacties :
Jay Battacharya is een heldere geest die eindelijk helder maakt dat het hele dikke onzin is geweest al die angst en onzin.
https://www.youtube.com/watch?v=-64NQSkUhu8
Door lopen mensen, helemaal niets aan de hand, komt door het weer.
Een reactie posten